Oss testetøser imellom

Ja, men mindre tydelig skyggestrek i dag. Går på pilla, men tok ikke i går hvis det er noe på gang.
I dag er 6. dagen med gjenkjennbare murringer og strålinger i hofta, samt «ballen» i livmor. Så kanskje greit å ta en annen type test til mandag eller noe hvis dette ikke gir seg.. :bookworm: Rfsu er bare tull og tøys. Har mye bedre erfaring med makesure. Legger ved økningen da jeg var gravid med tredjemann. :)
Det er nok bare hormonelt av pilla. Kanskje du begynner få uvi, har du sjekket? Jeg har aldri brukt prevensjon på mine 35år så vet ikke hvordan det påvirker kroppen.

Det er nok bare hormonelt av pilla. Kanskje du begynner få uvi, har du sjekket? Jeg har aldri brukt prevensjon på mine 35år så vet ikke hvordan det påvirker kroppen.
UVI kommer med andre symptomer hos meg. Men ja, det er absolutt hormonkrøll i denne kroppen :) For alt jeg vet kan det være starten på overgangsalder også, pga mye småblødninger innimellom. Har vært til GU, og alt er visst bra. Så jeg tar test igjen om noen dager dersom bortfallsblødningen ikke kommer.
Men ettersom jeg har tre graviditeter bak meg, så blir jeg veldig mistenksom når det er så mange symptomer :nailbiting:

Last edited:
IMG_0692.png
IMG_0689.jpeg

Hjeelp hva har skjedd her? :laughing002 Har noen opplevd at strek dukker opp så nærme kontrollstrek? 8 dpo, og tenker dette mest sannsynlig er en defekt test

Fikk denne streken i dag, trolig 8 dpo:) Er det antydning til strek her? Synes jeg ser en svak rosa strek, men har tatt feil før så usikker om jeg bare har strekøyne

Vedlegg

• IMG_9553.png
    IMG_9553.png
    4 MB · Visninger: 112
Er det ikke noe på makesure,mon tro? Jeg stoler ikke helt på synet mitt i disse dager :hilarious:
Er det jeg og synes jeg så. Men stoler ikke på mitt syn i disse dager heller :hilarious: så litt morsomt når andre tolker. I hodet mitt er jeg innstilt på at mensen kommer til helgen

På Make sure testen står det at prøven skal være romtemperatur. Hvor lenge venter dere etter tissing før dere bruker testen?

På Make sure testen står det at prøven skal være romtemperatur. Hvor lenge venter dere etter tissing før dere bruker testen?
Jeg dypper den med en gang jeg :hilarious: er du sikker på at det ikke er testen som skal ligge i romtemperatur?

Back
Topp