Oss testetøser imellom

Tok en ny test ca 1330 og den har allerede blitt sterkere :love7 .
Så håper dette er en terminspire :dummy1::dummy: ❤️

Vedlegg

• IMG_2336.jpeg
    IMG_2336.jpeg
    562,9 KB · Visninger: 123
  • IMG_2333.jpeg
    IMG_2333.jpeg
    472,5 KB · Visninger: 115
Det er så gale noe der! Jeg ville tatt digital, men jeg er utålmodig og spent da :anyone :hilarious:
Hehe .
Jeg har 2 digitale , men de er så dyre så jeg venter til jeg er helt sikker på at dem slår ut :p :) , men er utålmodig selv egentlig :p .
Så enten blir det digital i morgen eller på søndag/mandag :)

Jeg er foreløpig på CD46, og 12 dager forsinket. Jeg sluttet på ppillene i juli, så sikkert uregelmessig nå i starten. Men for ca 1 uke siden kjente jeg at jeg hadde ømme brystvorter, og de siste dagene gått med litt mensenmurringer, kvalme og i går fikk jeg ømme bryst. Har testet meg som en gal, men ikke fått noen positive tester. Har også gått tom for babyplan sine, så kjøpte meg en sånn tidlig-test på apoteket fra Lloyd. Ser ut som jeg fikk opp svak strek nå? Men vet ikke om dere har erfaring med skyggestrek på disse.
Har dessverre fått sterke rosa streker på disse uten å vært gravid…. Har du mulighet til å få tak i andre tester? Ser streken og håper for deg :smiley-angelic001 Min var enda tydeligere…

Jeg er foreløpig på CD46, og 12 dager forsinket. Jeg sluttet på ppillene i juli, så sikkert uregelmessig nå i starten. Men for ca 1 uke siden kjente jeg at jeg hadde ømme brystvorter, og de siste dagene gått med litt mensenmurringer, kvalme og i går fikk jeg ømme bryst. Har testet meg som en gal, men ikke fått noen positive tester. Har også gått tom for babyplan sine, så kjøpte meg en sånn tidlig-test på apoteket fra Lloyd. Ser ut som jeg fikk opp svak strek nå? Men vet ikke om dere har erfaring med skyggestrek på disse.
Jeg ser! Har fått streker på den, men om det har vært kjemiske eller skygge vet jeg ikke.

Jeg ser strek!

Se hva jeg fikk i dag da :joyful:
Stort smilefjes på clearbluen:happy:
Øverste testpinnen er fra fredag, den midterste i går og nederst fra i dag:hello

Vedlegg

• IMG_4558.jpeg
    IMG_4558.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 63
  • IMG_4560.jpeg
    IMG_4560.jpeg
    2 MB · Visninger: 63
Back
Topp