TakkStreken har blitt hakket mer synlig synes jeg. Den med finger på ser jeg knapt. Den andre er mer tydelig. Krysser fingrene for deg![]()
Og takk for svar også
Syntes jo den kanskje er litt tydeligere jeg også, uff, dette er nervepirrende altsåFollow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkStreken har blitt hakket mer synlig synes jeg. Den med finger på ser jeg knapt. Den andre er mer tydelig. Krysser fingrene for deg![]()
Og takk for svar også
Syntes jo den kanskje er litt tydeligere jeg også, uff, dette er nervepirrende altsåNei, har ikke de! Får prøve senere i dag! Skikkelig irriterende med disse strekene!dette føler jeg er meg om dagen! Har du prøvd å duppe i vann? Blir det «skygge» da?
Veldig! Men, ja, prøv detNei, har ikke de! Får prøve senere i dag! Skikkelig irriterende med disse strekene!

Det er alltid to streker på testpinnene til fertilitetsmonitorenVis vedlegget 418830
10 dpo og tok en test no, fertilitetsmonitoren sier ikke gravid men skimter en svak strek på testen? Har ikkje sett det tidligere når jeg har fått negativ test? Kan det vere håp?Ømme bryst og noe som kaaan vere festeblødning?

Jeg ser noe og det er jo rart å få strek på alle? Tror det er noe. Men om det er kjemisk, exu eller the spire tør jeg ikke si noe om. Hvor mange dpo er du?Den med finger er fra søndag, den andre er fra i dag. Ser dere begge strekene? Jeg bytter på å tro jeg ser syner, har en kjemisk/streifer, har exu, eller å håpe litt på at jeg bare faktisk er gravid.. men føler de ikke har økt nok og har ingen symptomer, , har duppet noen tester fra samme pakke i vann og da kommer ikke noe «skygge». Noen som har noen tanker?

Ja æsj jeg mener egentlig å ha hørt det. Men har ikke opplevd det selv før, så ble litt håpefullDet er alltid to streker på testpinnene til fertilitetsmonitoren![]()

Vanskelig å vite det, jaJeg ser noe og det er jo rart å få strek på alle? Tror det er noe. Men om det er kjemisk, exu eller the spire tør jeg ikke si noe om. Hvor mange dpo er du?![]()
Tørr å håpe litt mer nå, og er ikke like redd exu. Var 10 dpo på søndag (evt. 9), og er 13/12 dpo i dag. Er jo klar økning på 3 dager (og bare siden i går), men såpass svak strek 13 dpo gjør jo at jeg ikke hopper helt i taket liksom.. venter spent på å teste igjen senereJa, hvor mange dpo?Fortsatt svaaake streker her, syns det er merkelig å få skygge på 2 forskjellige merker og ca 5 tester etter hverandre![]()
Jaaaa!! Klar økning! Dette må jo være noe!Vanskelig å vite det, jaTørr å håpe litt mer nå, og er ikke like redd exu. Var 10 dpo på søndag (evt. 9), og er 13/12 dpo i dag. Er jo klar økning på 3 dager (og bare siden i går), men såpass svak strek 13 dpo gjør jo at jeg ikke hopper helt i taket liksom.. venter spent på å teste igjen senere
Ja, hvor mange
Vet ikke.. er ikke prøver og tar ppiller! Men hadde så mye murringer, så måtte ta en testJa, hvor mange dpo?

Jeg ser også! Dette må da være starten på noeMin test 9/10 denne pp
Jeg pleier ofte begynne å teste 7 dpo som den testtøsa jeg er, men denne pp har jeg klart å vente til i dag
.
Jeg skimter noe svakt![]()
Flink!!! Jeg ser også noeMin test 9/10 denne pp
Jeg pleier ofte begynne å teste 7 dpo som den testtøsa jeg er, men denne pp har jeg klart å vente til i dag
.
Jeg skimter noe svakt![]()

Jeg ser dessverre ingenting på denne.Fortsatt svaaake streker her, syns det er merkelig å få skygge på 2 forskjellige merker og ca 5 tester etter hverandre![]()
Måtte ta da jeg har symptomer som forrige svangerskap, men tror det er sykdommen som henger i enda.