Oss testetøser imellom

Streken har blitt hakket mer synlig synes jeg. Den med finger på ser jeg knapt. Den andre er mer tydelig. Krysser fingrene for deg :Heartred
Takk :Heartred Og takk for svar også:love2 Syntes jo den kanskje er litt tydeligere jeg også, uff, dette er nervepirrende altså

Noen som har noen erfaringer med kort lutealfase, kort mens uke? Mens den da påbegynte syklusen er nå den fruktbare uka lang, er på dag 6 med høy fertilitet og i følge Flo appen så er den fruktbare uka ferdig i morgen, en den endrer seg jo etter etter som når jeg får positiv eggløsningstest...
Tips?

Den med finger er fra søndag, den andre er fra i dag. Ser dere begge strekene? Jeg bytter på å tro jeg ser syner, har en kjemisk/streifer, har exu, eller å håpe litt på at jeg bare faktisk er gravid.. men føler de ikke har økt nok og har ingen symptomer, , har duppet noen tester fra samme pakke i vann og da kommer ikke noe «skygge». Noen som har noen tanker?
Jeg ser noe og det er jo rart å få strek på alle? Tror det er noe. Men om det er kjemisk, exu eller the spire tør jeg ikke si noe om. Hvor mange dpo er du? :Heartred

Jeg ser noe og det er jo rart å få strek på alle? Tror det er noe. Men om det er kjemisk, exu eller the spire tør jeg ikke si noe om. Hvor mange dpo er du? :Heartred
Vanskelig å vite det, ja :Heartpink Tørr å håpe litt mer nå, og er ikke like redd exu. Var 10 dpo på søndag (evt. 9), og er 13/12 dpo i dag. Er jo klar økning på 3 dager (og bare siden i går), men såpass svak strek 13 dpo gjør jo at jeg ikke hopper helt i taket liksom.. venter spent på å teste igjen senere

Vedlegg

• D9F947DD-8916-49AC-86B3-B2ABE9F3F6F5.jpeg
    D9F947DD-8916-49AC-86B3-B2ABE9F3F6F5.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 114
Fortsatt svaaake streker her, syns det er merkelig å få skygge på 2 forskjellige merker og ca 5 tester etter hverandre :facepalm:

Vedlegg

• 20231108_120336.jpg
    20231108_120336.jpg
    1,6 MB · Visninger: 145
Vanskelig å vite det, ja :Heartpink Tørr å håpe litt mer nå, og er ikke like redd exu. Var 10 dpo på søndag (evt. 9), og er 13/12 dpo i dag. Er jo klar økning på 3 dager (og bare siden i går), men såpass svak strek 13 dpo gjør jo at jeg ikke hopper helt i taket liksom.. venter spent på å teste igjen senere
Jaaaa!! Klar økning! Dette må jo være noe!

Min test 9/10 denne pp
Jeg pleier ofte begynne å teste 7 dpo som den testtøsa jeg er :hilarious: , men denne pp har jeg klart å vente til i dag :).

Jeg skimter noe svakt :)

Vedlegg

• IMG_2317.jpeg
    IMG_2317.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 91
Når du klarer å skremme deg selv så mye at du må ta en test. Jeg går på p stav, men slutter i januar, så timing nå er ikke bra, typisk min flaks om jeg er en av dem 1% som blir gravid på p stav:hilarious:Måtte ta da jeg har symptomer som forrige svangerskap, men tror det er sykdommen som henger i enda.
Snapchat-462540028.jpg

Jeg er foreløpig på CD46, og 12 dager forsinket. Jeg sluttet på ppillene i juli, så sikkert uregelmessig nå i starten. Men for ca 1 uke siden kjente jeg at jeg hadde ømme brystvorter, og de siste dagene gått med litt mensenmurringer, kvalme og i går fikk jeg ømme bryst. Har testet meg som en gal, men ikke fått noen positive tester. Har også gått tom for babyplan sine, så kjøpte meg en sånn tidlig-test på apoteket fra Lloyd. Ser ut som jeg fikk opp svak strek nå? Men vet ikke om dere har erfaring med skyggestrek på disse.

Vedlegg

• IMG_6181.jpeg
    IMG_6181.jpeg
    2,1 MB · Visninger: 114
  • IMG_6182.jpeg
    IMG_6182.jpeg
    3,5 MB · Visninger: 109
Back
Topp