Oss testetøser imellom

Vedlegg

• 20231105_142544.jpg
    20231105_142544.jpg
    3,5 MB · Visninger: 142
Streken ble litt mindre synlig etter ca 10 minutter, men jeg så den. Men ikke like rosa! Derfor jeg tenkte skyggestrek! Vanskelig å se på bilde..
Ser noe, men vanskelig å si om det er strek eller en ujevnhet i testen. Hvis den er rosa på trekken etter alt er trukket over vil jeg tru det er hcg, om ikke er det nok ujevnhet

Noen som har erfaring fra metode sine tester? Fikk opp en svaaak strek innen 2 min, såpass svak at den er vanskelig å få med på bilde! Er desse kjent for skyggestreker? Aldri tatt dem før, har bare tatt babyplan sine, å de får jeg alltid strek opp :facepalm:
Jeg ser! Men jeg har ingen erfaring med metode.

Noen som har erfaring fra metode sine tester? Fikk opp en svaaak strek innen 2 min, såpass svak at den er vanskelig å få med på bilde! Er desse kjent for skyggestreker? Aldri tatt dem før, har bare tatt babyplan sine, å de får jeg alltid strek opp :facepalm:

Hadde tidligtestene til metode, de som skal gi utslag på 10mikrog, den var blendahvit når jeg hadde 35 i hcg i blodet iallefall..

Jeg har brukt metode nå i helgen. Den er absolutt ikke veldig tydelig, slet veldig med å se det på den ene, og i dag var den blendahvit, men to timer senere så jeg en strek på en ny test jeg tok. Hører flere si at den er treg, men noen skrev at de heldigvis aldri hadde erfart at den ga skygge. Vet ikke om det stemmer 100%, men håper den gir ordentlige resultat når den først gir et resultat ☺️

Ah skjønner. Den skal typisk være tykkere på det stadiet i syklusen, men det betyr jo ikke at den alltid er det for alle. :) Min var visst så tynn at hun ikke trodde noe skulle kunne feste seg der, men har fått bekreftet at EL faktisk kom (ul, el-tester og tempøkning).
Gratulerer så mye med spiren :love017
Ja, den skal jo være relativt tykk, skal vokse seg tykk etter menstruasjon fram til den er tykk nok til at egget skal feste seg (vokser hele syklusen i grunn). Ikke kunne hun se egg som holdt på å modnes heller. Så joda, eggløsning kunne jo ja skjedd basert på at hun ikke så noen egg som holdt på å modnes. Men om livmorslimhinnen var såpass tynn så burde jo det ikke vært mulig at noe festet seg o_O Så jeg belaget meg på å måtte vente 2 uker + før det var sjans for mensen. Flaks at jeg vet hvordan livmortappen min pleier å være hele syklusen samt under graviditet. Ellers hadde jeg ikke tatt testen!

Fikk opp den samme svake streken i dag også, ikke helt morgenurin da jeg har vært på jobb i natt, men tror egentlig bare det er skyggestrek siden der er såååå svak :facepalm:

Vedlegg

• Screenshot_20231106_082940_Gallery.jpg
    Screenshot_20231106_082940_Gallery.jpg
    632,2 KB · Visninger: 139
Noen som har erfaring med babyplan sine vanlige stav tester? Vet ikke om dette er streksyn, skygge eller svak strek.. tar i mot tolkninger :)

Vedlegg

• IMG_9920.jpeg
    IMG_9920.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 122
Last edited:
IMG_7141.jpeg

10 dpo og tok en test no, fertilitetsmonitoren sier ikke gravid men skimter en svak strek på testen? Har ikkje sett det tidligere når jeg har fått negativ test? Kan det vere håp? :angelic: Ømme bryst og noe som kaaan vere festeblødning?

Virker som jeg får skygge på alle tester jeg tar:smiley-ashamed004 fikk tak i maksure tester nå, og fikk svaaaak på den også! Men om det hadde vært noe så burde vell metode testen blitt sterkere på 2 dager, den er fortsatt like svak!

Vedlegg

• 20231107_105556.jpg
    20231107_105556.jpg
    1,4 MB · Visninger: 120
Virker som jeg får skygge på alle tester jeg tar:smiley-ashamed004 fikk tak i maksure tester nå, og fikk svaaaak på den også! Men om det hadde vært noe så burde vell metode testen blitt sterkere på 2 dager, den er fortsatt like svak!
dette føler jeg er meg om dagen! Har du prøvd å duppe i vann? Blir det «skygge» da?

Den med finger er fra søndag, den andre er fra i dag. Ser dere begge strekene? Jeg bytter på å tro jeg ser syner, har en kjemisk/streifer, har exu, eller å håpe litt på at jeg bare faktisk er gravid.. men føler de ikke har økt nok og har ingen symptomer, , har duppet noen tester fra samme pakke i vann og da kommer ikke noe «skygge». Noen som har noen tanker?

Vedlegg

• D0A2BBA5-CFA7-43CD-A0C8-E78084EC1940.png
    D0A2BBA5-CFA7-43CD-A0C8-E78084EC1940.png
    6,2 MB · Visninger: 105
  • DA6AB9B6-A3C3-448A-B9A6-5BAD44D15F75.png
    DA6AB9B6-A3C3-448A-B9A6-5BAD44D15F75.png
    7,6 MB · Visninger: 103
Den med finger er fra søndag, den andre er fra i dag. Ser dere begge strekene? Jeg bytter på å tro jeg ser syner, har en kjemisk/streifer, har exu, eller å håpe litt på at jeg bare faktisk er gravid.. men føler de ikke har økt nok og har ingen symptomer, , har duppet noen tester fra samme pakke i vann og da kommer ikke noe «skygge». Noen som har noen tanker?
Streken har blitt hakket mer synlig synes jeg. Den med finger på ser jeg knapt. Den andre er mer tydelig. Krysser fingrene for deg :Heartred

Back
Topp