Oss testetøser imellom

Jeg skjønner ingenting.. var hos gyn 26.okt som sa det ikke var noen tegn til eggløsning og tynn livmorslimhinne.. kan LH slå ut på Hcg test? Eller ser jeg en strek som ikke er der? o_O

Vedlegg

• IMG_3764.jpeg
    IMG_3764.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 149
Jeg skjønner ingenting.. var hos gyn 26.okt som sa det ikke var noen tegn til eggløsning og tynn livmorslimhinne.. kan LH slå ut på Hcg test? Eller ser jeg en strek som ikke er der? o_O
Denne ser jo positiv ut :nailbiting::Heartpink

Strek!! :love017
Dette gir og litt håp. Jeg var til gyn samme dag og fikk beskjed om at EL var rett rundt hjørnet men at livmorslimhinne var altfor tynn.

Kan det være EL nettopp hadde vært for deg?

IMG_0282.jpeg
Er det bare meg eller kan man skimte noe her? Ser strek ved første øyekast, men ved neste føles det ut som jeg hallusinerer. er 11 dpo med innsett forrige søndag.
Glemte helt å kjøpe nye tester på meny i dag, så da må jeg ta til takke med metode sine denne helga. Stemmer ikke det at flere opplever at de litt treige?

Vis vedlegget 418606 Er det bare meg eller kan man skimte noe her? Ser strek ved første øyekast, men ved neste føles det ut som jeg hallusinerer. er 11 dpo med innsett forrige søndag.
Glemte helt å kjøpe nye tester på meny i dag, så da må jeg ta til takke med metode sine denne helga. Stemmer ikke det at flere opplever at de litt treige?
Strek! :happy:
Brukte også metode, de slo sent ut. Vanlige tester fra Babyplan var sterkere enn tidligtester fra Metode:shy:

Strek!! :love017
Dette gir og litt håp. Jeg var til gyn samme dag og fikk beskjed om at EL var rett rundt hjørnet men at livmorslimhinne var altfor tynn.

Kan det være EL nettopp hadde vært for deg?
I såfall ville vel livmorslimhinnen vært tykkere, var det jeg fikk inntrykk av på måten hun snakket på. Derfor jeg syns det var veldig merkelig! o_O

I såfall ville vel livmorslimhinnen vært tykkere, var det jeg fikk inntrykk av på måten hun snakket på. Derfor jeg syns det var veldig merkelig! o_O
Ah skjønner. Den skal typisk være tykkere på det stadiet i syklusen, men det betyr jo ikke at den alltid er det for alle. :) Min var visst så tynn at hun ikke trodde noe skulle kunne feste seg der, men har fått bekreftet at EL faktisk kom (ul, el-tester og tempøkning).
Gratulerer så mye med spiren :love017

Vis vedlegget 418606 Er det bare meg eller kan man skimte noe her? Ser strek ved første øyekast, men ved neste føles det ut som jeg hallusinerer. er 11 dpo med innsett forrige søndag.
Her er det strek! Jeg har også hørt at metode kan være litt trege.

Og litt tydeligere i dag heldigvis ☺️ blendahvit på morgenen, men i 10-tiden var det heldigvis en liten strek likevel ❤️
Morgentiss har alltid vært dritt tiss hos meg! Her er det tydelig strek. Gratulerer :Heartred

Noen som har erfaring fra metode sine tester? Fikk opp en svaaak strek innen 2 min, såpass svak at den er vanskelig å få med på bilde! Er desse kjent for skyggestreker? Aldri tatt dem før, har bare tatt babyplan sine, å de får jeg alltid strek opp :facepalm:

Vedlegg

• 20231105_142312.jpg
    20231105_142312.jpg
    1,1 MB · Visninger: 109
Noen som har erfaring fra metode sine tester? Fikk opp en svaaak strek innen 2 min, såpass svak at den er vanskelig å få med på bilde! Er desse kjent for skyggestreker? Aldri tatt dem før, har bare tatt babyplan sine, å de får jeg alltid strek opp :facepalm:
De er kjente for å slå ut veldig treigt. Kan godt være en babystrek der altså ❤☺️

Hvordan så den ut når den ikke var så rosa? Enda stek?

Back
Topp