Jeg ser noeMin test 9/10 denne pp
Jeg pleier ofte begynne å teste 7 dpo som den testtøsa jeg er, men denne pp har jeg klart å vente til i dag
.
Jeg skimter noe svakt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser noeMin test 9/10 denne pp
Jeg pleier ofte begynne å teste 7 dpo som den testtøsa jeg er, men denne pp har jeg klart å vente til i dag
.
Jeg skimter noe svakt![]()
Jadda! Det her liker jeg!Tok en ny test ca 1330 og den har allerede blitt sterkere.
Så håper dette er en terminspire![]()
![]()

Det er så gale noe der! Jeg ville tatt digital, men jeg er utålmodig og spent daTok en ny test ca 1330 og den har allerede blitt sterkere.
![]()

Hehe .Det er så gale noe der! Jeg ville tatt digital, men jeg er utålmodig og spent da![]()
![]()
Hehe .
Jeg har 2 digitale , men de er så dyre så jeg venter til jeg er helt sikker på at dem slår ut![]()
, men er utålmodig selv egentlig
.
Så enten blir det digital i morgen eller på søndag/mandag![]()

Tok en ny test ca 1330 og den har allerede blitt sterkere.
![]()
I morgen tidlig tenker jegNår kommer neste?![]()
![]()
Har dessverre fått sterke rosa streker på disse uten å vært gravid…. Har du mulighet til å få tak i andre tester? Ser streken og håper for degJeg er foreløpig på CD46, og 12 dager forsinket. Jeg sluttet på ppillene i juli, så sikkert uregelmessig nå i starten. Men for ca 1 uke siden kjente jeg at jeg hadde ømme brystvorter, og de siste dagene gått med litt mensenmurringer, kvalme og i går fikk jeg ømme bryst. Har testet meg som en gal, men ikke fått noen positive tester. Har også gått tom for babyplan sine, så kjøpte meg en sånn tidlig-test på apoteket fra Lloyd. Ser ut som jeg fikk opp svak strek nå? Men vet ikke om dere har erfaring med skyggestrek på disse.
Min var enda tydeligere…Jeg ser! Har fått streker på den, men om det har vært kjemiske eller skygge vet jeg ikke.Jeg er foreløpig på CD46, og 12 dager forsinket. Jeg sluttet på ppillene i juli, så sikkert uregelmessig nå i starten. Men for ca 1 uke siden kjente jeg at jeg hadde ømme brystvorter, og de siste dagene gått med litt mensenmurringer, kvalme og i går fikk jeg ømme bryst. Har testet meg som en gal, men ikke fått noen positive tester. Har også gått tom for babyplan sine, så kjøpte meg en sånn tidlig-test på apoteket fra Lloyd. Ser ut som jeg fikk opp svak strek nå? Men vet ikke om dere har erfaring med skyggestrek på disse.
Jeg ser strek!Jeg er foreløpig på CD46, og 12 dager forsinket. Jeg sluttet på ppillene i juli, så sikkert uregelmessig nå i starten. Men for ca 1 uke siden kjente jeg at jeg hadde ømme brystvorter, og de siste dagene gått med litt mensenmurringer, kvalme og i går fikk jeg ømme bryst. Har testet meg som en gal, men ikke fått noen positive tester. Har også gått tom for babyplan sine, så kjøpte meg en sånn tidlig-test på apoteket fra Lloyd. Ser ut som jeg fikk opp svak strek nå? Men vet ikke om dere har erfaring med skyggestrek på disse.
Synes jeg ser noe på den nederste....Legger ut bilde fra ei venninne! Hun er 8dpo i dag ser dere noe?Vis vedlegget 419311Vis vedlegget 419312Vis vedlegget 419313
Ser på nedersteLegger ut bilde fra ei venninne! Hun er 8dpo i dag ser dere noe?Vis vedlegget 419311Vis vedlegget 419312Vis vedlegget 419313
Ser nederstLegger ut bilde fra ei venninne! Hun er 8dpo i dag ser dere noe?Vis vedlegget 419311Vis vedlegget 419312Vis vedlegget 419313
Synes jeg ser noe på den nederste....
Ser på nederste![]()
Så spennende!Ser nederst
Så gøySe hva jeg fikk i dag da
Stort smilefjes på clearbluen
Øverste testpinnen er fra fredag, den midterste i går og nederst fra i dag![]()