Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser noe der, men usikker om det er skygge eller eiVis vedlegget 419340Hva tenker dere? Venninne sin test![]()

Jeg skimter noe fra de tre nederste . Men grusomt tidlig og kjenner jeg får flashback selv fra forrig dpo , hadde også slike tester. Håper det blir sterkere strekVis vedlegget 419340Hva tenker dere? Venninne sin test![]()

Mannen har fått dårlig rygg, sååååSer noe der, men usikker om det er skygge eller ei![]()
Det er positivt! 1-2 uker på clearblue i morges!Jeg skimter noe fra de tre nederste . Men grusomt tidlig og kjenner jeg får flashback selv fra forrig dpo , hadde også slike tester. Håper det blir sterkere strek![]()

Gratulerer!!Det er positivt! 1-2 uker på clearblue i morges!![]()

Jeg ser! Den ser rosa ut ogsåNoen som ser noe her? Går på ppiller og er på dag 5 i den pillefrie uka, men ingen blødning enda.. mye murringer hver dag, som jeg har hatt med de 4 andre barna i starten! Fått en del skygger på desse før, begge er tatt i dag med noen timers mellomrom!
Det siste bildet er 30 min etter fristen, da var streken sterkere. Min erfaring av skygge, så forsvinner alltid streken etter hvert.
Da er det ikke bare jeg som ser synerJeg ser! Den ser rosa ut også

Ser strek hvertfall!Dagens test, kom opp en svak strek i dag også, men føler ikke den er noe spesielt sterkere. Har bare en digital igjen, føler det er skygge jeg har fått på de siste 4 testene, vanskelig å si..
Jeg liker det!! Sjekk den fine stigningen da

Synes da dem ser lovende ut!!

Klarer ikke se noe på denne. Tatt ny?RFSU-stav. Dette er vel den klassiske skyggestreken?
Hvis det er noen strek i det hele tatt..![]()
Ja, men mindre tydelig skyggestrek i dag. Går på pilla, men tok ikke i går hvis det er noe på gang.Klarer ikke se noe på denne. Tatt ny?
Rfsu er bare tull og tøys. Har mye bedre erfaring med makesure. Legger ved økningen da jeg var gravid med tredjemann.