Oss testetøser imellom

Hei! Er 18 dpo og skulle hatt mensen 29.1. Hva tror dere om denne testen jeg tok i dag? Har slitt med å lese av
20210131_065725.jpg
testene fra Babyplan, også EL-tester, synes de også er så svake:eek:

Ser ut som babystrek for meg :)
Takk for svar:happy: Tør nesten ikke verken tro eller håpe:wacky: Skal sies at jeg har hatt ekstremt ømme pupper og jeg har vært trøttere enn vanlig. Var hos lege på fredag, tok blodprøver for å sjekke bl.a. jern. Det er uvanlig for meg å gå over tida, men trudde mensen var på vei i går kveld da papiret var lyse-lyse-lyse-rosa etter at jeg var på do. Da ikke mer skjedde i natt bestemte jeg meg for å ta en test i dag tidlig.

Takk for svar:happy: Tør nesten ikke verken tro eller håpe:wacky: Skal sies at jeg har hatt ekstremt ømme pupper og jeg har vært trøttere enn vanlig. Var hos lege på fredag, tok blodprøver for å sjekke bl.a. jern. Det er uvanlig for meg å gå over tida, men trudde mensen var på vei i går kveld da papiret var lyse-lyse-lyse-rosa etter at jeg var på do. Da ikke mer skjedde i natt bestemte jeg meg for å ta en test i dag tidlig.

Krysser fingrene!:) men syntes streken var for tydelig til å være en skyggestrek eller noe :) men siden tanta skulle ha kommet i går så kan du jo ta en clearblue :) med eller uten ukesindikator! :)

Da er det nok en liten spire på gang ja:Heartred
Som jeg skrev lenger opp her, jeg tør verken tro eller håpe:wacky: Var sist gang gravid for 8 år siden, har vært veldig fram og tilbake om vi skal ha flere barn. Men i fjor bestemte jeg og mannen min for å prøve, dette er vår 3.pp. Har regnet med at det vil ta tid, derfor så vanskelig å troo_O

Som jeg skrev lenger opp her, jeg tør verken tro eller håpe:wacky: Var sist gang gravid for 8 år siden, har vært veldig fram og tilbake om vi skal ha flere barn. Men i fjor bestemte jeg og mannen min for å prøve, dette er vår 3.pp. Har regnet med at det vil ta tid, derfor så vanskelig å troo_O

Synes den ser absolutt positiv ut - gratulerer! :happy:

Hei! Er 18 dpo og skulle hatt mensen 29.1. Hva tror dere om denne testen jeg tok i dag? Har slitt med å lese av Vis vedlegget 347438 testene fra Babyplan, også EL-tester, synes de også er så svake:eek:
Det er helt klart tydelig positiv!:D Ta en ny med CB:D

Hva tror dere? Tror jeg er 7/8dpo. Det mørkeste er redigert.

Vedlegg

• 6A368B8B-C35D-48BA-84A0-4EBB3CE28E17.jpeg
    6A368B8B-C35D-48BA-84A0-4EBB3CE28E17.jpeg
    17,5 KB · Visninger: 131
  • DC53275C-0807-4C44-BF86-638F3B745657.jpeg
    DC53275C-0807-4C44-BF86-638F3B745657.jpeg
    27 KB · Visninger: 125
Hva tror dere? Tror jeg er 7/8dpo. Det mørkeste er redigert.
Jeg ser streken, men er jo bra hvis du er bare 7-8 DPO da vil den jo bli sterkere om et par dager tenker jeg :D

Jeg er på 11 DPO, og så vidt har min strek nesten omtrent som din:p

hva tror dere andre også om hennes og min test her??:angelic:

Vedlegg

• E19D0EF9-EF6F-43FF-AD02-E51954C8CF59.jpeg
    E19D0EF9-EF6F-43FF-AD02-E51954C8CF59.jpeg
    50,7 KB · Visninger: 105
Det er helt klart tydelig positiv!:D Ta en ny med CB:D
Takk for svar:happy: Jeg skal kjøpe en CB i morra tidlig. Siden det er lenge siden jeg har gjort det her må jeg spørre; jeg blr vel teste på morgenurin? Apoteket åpner ikke før 9 og kjenner jeg meg sjøl rett må jeg tisse lenge før det:) Bør jeg da ta vare på urinen og sette den i kjøleskapet til jeg får CB i hus? Mener jeg har lest at urinen skal være romtemperert når testen gjennomføres.

Takk for svar:happy: Jeg skal kjøpe en CB i morra tidlig. Siden det er lenge siden jeg har gjort det her må jeg spørre; jeg blr vel teste på morgenurin? Apoteket åpner ikke før 9 og kjenner jeg meg sjøl rett må jeg tisse lenge før det:) Bør jeg da ta vare på urinen og sette den i kjøleskapet til jeg får CB i hus? Mener jeg har lest at urinen skal være romtemperert når testen gjennomføres.
Jeg er ikke helt sikker på det, om åssen man oppbevarer det i mens. Men tror det neste urinen kan være bra nok også siden man ikke har allerede drukket masse like etter å ha stått opp?:happy:

Back
Topp