Abbie90
Glad i forumet
Skjønner du er lei, men tenk om i morgen er dagen da?![]()
hold ut!<3
Tenker den hver dag
måtte bare få det ut.. temper i tillegg, og ingen anntydning der heller..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjønner du er lei, men tenk om i morgen er dagen da?![]()
hold ut!<3
måtte bare få det ut.. temper i tillegg, og ingen anntydning der heller..
Tenker den hver dagmåtte bare få det ut.. temper i tillegg, og ingen anntydning der heller..
![]()
Positiv, tror nå jeg!Hei! Er 18 dpo og skulle hatt mensen 29.1. Hva tror dere om denne testen jeg tok i dag? Har slitt med å lese av Vis vedlegget 347438 testene fra Babyplan, også EL-tester, synes de også er så svake![]()
Jeg har flere tester, så får prøve igjenPositiv, tror nå jeg!

Hei! Er 18 dpo og skulle hatt mensen 29.1. Hva tror dere om denne testen jeg tok i dag? Har slitt med å lese av Vis vedlegget 347438 testene fra Babyplan, også EL-tester, synes de også er så svake![]()
Takk for svarSer ut som babystrek for meg![]()
Tør nesten ikke verken tro eller håpe
Skal sies at jeg har hatt ekstremt ømme pupper og jeg har vært trøttere enn vanlig. Var hos lege på fredag, tok blodprøver for å sjekke bl.a. jern. Det er uvanlig for meg å gå over tida, men trudde mensen var på vei i går kveld da papiret var lyse-lyse-lyse-rosa etter at jeg var på do. Da ikke mer skjedde i natt bestemte jeg meg for å ta en test i dag tidlig.Takk for svarTør nesten ikke verken tro eller håpe
Skal sies at jeg har hatt ekstremt ømme pupper og jeg har vært trøttere enn vanlig. Var hos lege på fredag, tok blodprøver for å sjekke bl.a. jern. Det er uvanlig for meg å gå over tida, men trudde mensen var på vei i går kveld da papiret var lyse-lyse-lyse-rosa etter at jeg var på do. Da ikke mer skjedde i natt bestemte jeg meg for å ta en test i dag tidlig.
Hei! Er 18 dpo og skulle hatt mensen 29.1. Hva tror dere om denne testen jeg tok i dag? Har slitt med å lese av Vis vedlegget 347438 testene fra Babyplan, også EL-tester, synes de også er så svake![]()

Ja, jeg må handle en Clearblue i morraKrysser fingrene!men syntes streken var for tydelig til å være en skyggestrek eller noe
men siden tanta skulle ha kommet i går så kan du jo ta en clearblue
med eller uten ukesindikator!
![]()
Det er en graviditetstestEr dette en eggløsningstest eller graviditetstest? Om det er graviditetstest så ser det ut som en babystrek![]()

Det er en graviditetstestTakk for svar!
![]()

Som jeg skrev lenger opp her, jeg tør verken tro eller håpeDa er det nok en liten spire på gang ja![]()
Var sist gang gravid for 8 år siden, har vært veldig fram og tilbake om vi skal ha flere barn. Men i fjor bestemte jeg og mannen min for å prøve, dette er vår 3.pp. Har regnet med at det vil ta tid, derfor så vanskelig å troSom jeg skrev lenger opp her, jeg tør verken tro eller håpeVar sist gang gravid for 8 år siden, har vært veldig fram og tilbake om vi skal ha flere barn. Men i fjor bestemte jeg og mannen min for å prøve, dette er vår 3.pp. Har regnet med at det vil ta tid, derfor så vanskelig å tro
![]()

Det er helt klart tydelig positiv!Hei! Er 18 dpo og skulle hatt mensen 29.1. Hva tror dere om denne testen jeg tok i dag? Har slitt med å lese av Vis vedlegget 347438 testene fra Babyplan, også EL-tester, synes de også er så svake![]()
Jeg ser streken, men er jo bra hvis du er bare 7-8 DPO da vil den jo bli sterkere om et par dager tenker jegHva tror dere? Tror jeg er 7/8dpo. Det mørkeste er redigert.

Takk for svarDet er helt klart tydelig positiv!Ta en ny med CB
![]()
Jeg skal kjøpe en CB i morra tidlig. Siden det er lenge siden jeg har gjort det her må jeg spørre; jeg blr vel teste på morgenurin? Apoteket åpner ikke før 9 og kjenner jeg meg sjøl rett må jeg tisse lenge før detJeg er ikke helt sikker på det, om åssen man oppbevarer det i mens. Men tror det neste urinen kan være bra nok også siden man ikke har allerede drukket masse like etter å ha stått opp?Takk for svarJeg skal kjøpe en CB i morra tidlig. Siden det er lenge siden jeg har gjort det her må jeg spørre; jeg blr vel teste på morgenurin? Apoteket åpner ikke før 9 og kjenner jeg meg sjøl rett må jeg tisse lenge før det
Bør jeg da ta vare på urinen og sette den i kjøleskapet til jeg får CB i hus? Mener jeg har lest at urinen skal være romtemperert når testen gjennomføres.

Satser på detJeg er ikke helt sikker på det, om åssen man oppbevarer det i mens. Men tror det neste urinen kan være bra nok også siden man ikke har allerede drukket masse like etter å ha stått opp?![]()