Oss testetøser imellom

Nei men jeg tok meg en tur til jordmor for en ny UL for å forsikre meg om alt var kommet ut, og det hadde det.. Tror det pleier og ordne seg selv, men om du er usikker kan du ta det opp med lege evt.
Har bare mistet den ene gangen som jeg vet om så er ikke min sterkeste side.
Men opplevde at det kom en større klump som en kunne se ikke bare var koagulert blod, men jeg tok ingen sjangs siden jeg ikke var helt sikker der og da..
Hadde knirkefritt første svangerskap jeg også, og håper at den nye spiren min holder hus :)
Det håper jeg også, masse lykke til:happy:

Føler det er null håp. Blødningene har blitt verre i løpet av dagen i dag og brystsprenget har avtatt. Venter bare på at det "sprekker" på en måte. Kjempetrist:(

Å nei, sender en stor klem til deg ❤️ Mistet selv nå i desember, det er så trist :(

Takk skal du ha:)

Meeeen jeg tror jeg er i ferd med å miste:( Eller om jeg allerede har gjort det. Har ingenting med celleprøven å gjøre, det vet jeg. Er vel sånt som skjer, dessverre.
Utrolig trist å høre. Mistet selv før denne satt:Heartredmen krysser fortsatt fingrene for deg!

Takk for støtte:happy:

Hvor lang tid tok det før du ble gravid igjen?:)
Jeg ble gravid syklusen etter:happy: eggløsning kom ett par dager senere enn forventet bare så kroppen hentet seg fort inn igjen :)

Jeg ble gravid syklusen etter:happy: eggløsning kom ett par dager senere enn forventet bare så kroppen hentet seg fort inn igjen :)
Ok:) Men den blødningen jeg har nå, skal jeg anse den som mens? Sånn at CD1 er i dag liksom? Bruker sånn kalender der jeg registrerer syklusene, i tillegg tester jeg for EL fra CD10 og fram til positiv EL-test.

Den blødningen jeg har nå er hittil ikke som en normal menstruasjon for meg, mine blødninger er kraftige, så kraftige at jeg fikk resept, da jeg tok celleprøve, på noen tabletter som skal redusere blødningene mine på de verste dagene. Dette fordi jeg mister en del jern og ikke rekker å bygge opp igjen lagrene mine imellom. Var i alle fall det gyn sa. Har selvfølgelig ikke tatt noen av dem enda, siden jeg fant ut at jeg var gravid.

Ok:) Men den blødningen jeg har nå, skal jeg anse den som mens? Sånn at CD1 er i dag liksom? Bruker sånn kalender der jeg registrerer syklusene, i tillegg tester jeg for EL fra CD10 og fram til positiv EL-test.

Den blødningen jeg har nå er hittil ikke som en normal menstruasjon for meg, mine blødninger er kraftige, så kraftige at jeg fikk resept, da jeg tok celleprøve, på noen tabletter som skal redusere blødningene mine på de verste dagene. Dette fordi jeg mister en del jern og ikke rekker å bygge opp igjen lagrene mine imellom. Var i alle fall det gyn sa. Har selvfølgelig ikke tatt noen av dem enda, siden jeg fant ut at jeg var gravid.
Jeg regnet min blødning som mens hvertfall. Startet for meg med litt rosa på papiret før det tok seg opp neste dag med smerter og friskt blod. Tror man skal regne CD1 fra første dag med frisk blødning, ikke spotting. Har ikke så mye erfaring på det annet enn det jeg har lest her inne da jeg ble uplanlagt gravid med første, gravid PP1 med den jeg mistet og så gravid igjen PP2 :hilarious:
Men kanskje du skal ta å måle hcg hos legen for å være sikker på at du mister om blødningen og smertene ikke har tatt seg opp? Ikke for å gi deg falske forhåpninger men er jo mange som har uskyldige blødninger. Har du tatt noen flere graviditetstester etter du begynte å blø? Hvor mange dpo er du?:)

Jeg regnet min blødning som mens hvertfall. Startet for meg med litt rosa på papiret før det tok seg opp neste dag med smerter og friskt blod. Tror man skal regne CD1 fra første dag med frisk blødning, ikke spotting. Har ikke så mye erfaring på det annet enn det jeg har lest her inne da jeg ble uplanlagt gravid med første, gravid PP1 med den jeg mistet og så gravid igjen PP2 :hilarious:
Men kanskje du skal ta å måle hcg hos legen for å være sikker på at du mister om blødningen og smertene ikke har tatt seg opp? Ikke for å gi deg falske forhåpninger men er jo mange som har uskyldige blødninger. Har du tatt noen flere graviditetstester etter du begynte å blø? Hvor mange dpo er du?:)
Det starta med litt lyserødt på papiret lørdag kveld hos meg. Søndag og mandag ble det mer og mer brun utflod før det i ettermiddag har blødd mer som slutten av en mens (sånn mensen utarter seg for meg), det har ikke vært mørkerødt blod, men noe lysere blodslim og lyst blod, en god blanding:wtf: Det jeg har reagert på er at brystsprenget jeg har hatt og trøttheten jeg har følt, har avtatt betraktelig.

Var hos gyn i dag, fikk komme og ta hcg-blodprøve der, siden jeg ikke fikk time hos lege før mandag 8.2. Får svar først i morra. Har ikke tatt noen ny g-test etter at jeg begynte å blø i ettermiddag. De jeg har er fra Babyplan og de er så utrolig svake, setter ikke lit til dem. Er 20 dpo. Har ikke hatt smerter.

Umulig å gi meg falske forhåpninger, jeg er nokså sikker på at dette har gått galt:sorry:

Det starta med litt lyserødt på papiret lørdag kveld hos meg. Søndag og mandag ble det mer og mer brun utflod før det i ettermiddag har blødd mer som slutten av en mens (sånn mensen utarter seg for meg), det har ikke vært mørkerødt blod, men noe lysere blodslim og lyst blod, en god blanding:wtf: Det jeg har reagert på er at brystsprenget jeg har hatt og trøttheten jeg har følt, har avtatt betraktelig.

Var hos gyn i dag, fikk komme og ta hcg-blodprøve der, siden jeg ikke fikk time hos lege før mandag 8.2. Får svar først i morra. Har ikke tatt noen ny g-test etter at jeg begynte å blø i ettermiddag. De jeg har er fra Babyplan og de er så utrolig svake, setter ikke lit til dem. Er 20 dpo. Har ikke hatt smerter.

Umulig å gi meg falske forhåpninger, jeg er nokså sikker på at dette har gått galt:sorry:
Så bra at du har fått målt hcg- du må holde oss oppdatert:Heartred

Hadde nettopp kraftig blødning, masse blod med klumper i, så nå er det borte. :( Takk for støtte.
Trist å høre lykke til med prøving videre når dere er klare:Heartred

For svak til å være èn dag over ikm? Har redigert lyset på siste bildet.

er forøvrig ikke helt sikker på el, ikke testet eller tempet rundt el.

Vedlegg

• AB20D11F-E500-48B8-9C6C-86FEDD21CBE2.jpeg
    AB20D11F-E500-48B8-9C6C-86FEDD21CBE2.jpeg
    44,9 KB · Visninger: 107
  • D742F264-5C9F-4449-9FD5-A5F0CF4093AA.jpeg
    D742F264-5C9F-4449-9FD5-A5F0CF4093AA.jpeg
    21,2 KB · Visninger: 116

samme testen, men etter tidsfristen..

Vedlegg

• B3616B31-038E-4B92-99D3-E658009A0919.jpeg
    B3616B31-038E-4B92-99D3-E658009A0919.jpeg
    44,3 KB · Visninger: 101

Ser jo at det er antydning til strek der da :)
Ville tatt en med ukesindikator jeg :)
Har du testet andre dager før denne? Vil ikke si den er for svak da vi produserer forskjellig mengde hcg.. Men usikker på om du har rett angående ikm, når du ikke vet når EL var?

Oppdatering:

tok en ny test i dag tidlig som også ble positiv, men veldig svak. Når jeg gikk på toalettet nå begynte jeg å blø ganske kraftig. Så det er nok meget mulig en kjemisk jeg går gjennom. Mensen to dager på overtid og svake positive tester..

Her venter jeg fortsatt på tester skal komme i posten.. og føler meg ordentlig uggen.. kvalm og fysen på noe godt på samme tid.. samtidig kjenner jeg at det strammer i underlivet, som en ball!? Og stikker litt smått gjevnlig. Pff... hadde bare nærbutikken hatt tester hadde jeg kjøpt tvert.. men mistenker at testene ikke kommer i posten før neste uke :confused2 Har vært gravid 3 ganger før så kjenner liksom igjen de samme symptomene.

Noen fler med symptomer her?

Last edited:
Her venter jeg fortsatt på tester skal komme i posten.. og føler meg ordentlig uggen.. kvalm og fysen på noe godt på samme tid.. samtidig kjenner jeg at det strammer i underlivet, som en ball!? Og stikker litt smått gjevnlig. Pff... hadde bare nærbutikken hatt tester hadde jeg kjøpt tvert.. men mistenker at testene ikke kommer i posten før neste uke :confused2 Har vært gravid 3 ganger før så kjenner liksom igjen de samme symptomene. Sist gang mistet jeg i uke 14..

Noen fler med symptomer her?

Har ikke nærbutikk eller bensinstasjon rfsu tester? Og ingen apotek i nærheten heller?
Hadde gått på veggen om jeg skulle ha venta til neste uke :hilarious: :hilarious:
Krysser fingrene for at det bor en liten spire hos deg!!!

Back
Topp