Oss testetøser imellom

Her venter jeg fortsatt på tester skal komme i posten.. og føler meg ordentlig uggen.. kvalm og fysen på noe godt på samme tid.. samtidig kjenner jeg at det strammer i underlivet, som en ball!? Og stikker litt smått gjevnlig. Pff... hadde bare nærbutikken hatt tester hadde jeg kjøpt tvert.. men mistenker at testene ikke kommer i posten før neste uke :confused2 Har vært gravid 3 ganger før så kjenner liksom igjen de samme symptomene. Sist gang mistet jeg i uke 14..

Noen fler med symptomer her?
Hvor mange dpo er du?

Har ikke nærbutikk eller bensinstasjon rfsu tester? Og ingen apotek i nærheten heller?
Hadde gått på veggen om jeg skulle ha venta til neste uke :hilarious: :hilarious:
Krysser fingrene for at det bor en liten spire hos deg!!!

Takk :angelic: Nei ikke på bygda her jeg bor :sorry: Men fikk akkurat melding fra posten at de kan hentes :D så henter de i morgen :happy: Da blir det testing i helga ..

Takk :angelic: Nei ikke på bygda her jeg bor :sorry: Men fikk akkurat melding fra posten at de kan hentes :D så henter de i morgen :happy: Da blir det testing i helga ..

Åh, så bra da! Men skriver under på litjemora sin kommentar, om du har en EL test liggende å den blir positiv så har du nok en spire :) lykke til med testing!!

Oi da er jo sjansen stor for at du er gravid. Da er du jo 26 dpo :woot:
Du har ikke en eggløsningstest liggende da? De slår ut på hcg også.

oi.. ja da er jeg vel det kanskje :nailbiting: Dette var ikke planlagt akkurat nå ellers hadde jeg nok testet meg tidligere, hehe.. skal se om jeg har en el test strimmel liggende. Tok en test på mandag men kom nesten ikke strek.. og med det så er jeg usikker på når EL har vært :bored:

Fant en el test liggende :) Der kom det to streker ..

Vedlegg

• 2CF86C80-4553-4C16-B03D-F230A02EB993.jpeg
    2CF86C80-4553-4C16-B03D-F230A02EB993.jpeg
    16,7 KB · Visninger: 171
Gjorde det.. legger den ut på nytt i litt bedre lys..

Spendt på graviditetstest!:) ser ut som den testen du la ut bilde av nå også har litt rosa i seg, så vanskelig og si om den er "klar" til og leses av.. For meg så den sterk ut men ikke helt positiv, men jeg aner jo ikke hvordan den ble etter noen minutter eller om det er kvaliteten på bilde som ødelegger :) så om teststreken ble like sterk som kontrollstreken etter en stund så er den positiv :)

Spendt på graviditetstest!:) ser ut som den testen du la ut bilde av nå også har litt rosa i seg, så vanskelig og si om den er "klar" til og leses av.. For meg så den sterk ut men ikke helt positiv, men jeg aner jo ikke hvordan den ble etter noen minutter eller om det er kvaliteten på bilde som ødelegger :) så om teststreken ble like sterk som kontrollstreken etter en stund så er den positiv :)

Jeg har ikke peiling på hvordan lese av denne.. men kan vel være som du sier at streken må være sterkere for at den skal bli positiv... vel, det blir bra å teste i helgen kjenner jeg :joyful:

Jeg har ikke peiling på hvordan lese av denne.. men kan vel være som du sier at streken må være sterkere for at den skal bli positiv... vel, det blir bra å teste i helgen kjenner jeg :joyful:

Hehe, du skal vente noen minutter og lese av, er teststrek svakere enn kontrollstrek er den negativ :) teststrek skal være like sterk eller sterkere enn kontrollstreken :) ta en graviditetstest du :) hold oss oppdatert :)

Dere som har testet en del med EL-tester:
Slutta på pilla for 9 dager siden. Ferdig med bortfallsblødning nå. Hadde en nokså sterk test to dager etter at jeg slutta på pilla :p Hoppa i høyet, bare sånn i tilfelle rottefelle ;)

Legger ved cd5-bilde av min test.Er cd6 i dag, men tar ikke test før tidlig ettermiddag.
Hvordan ser deres cd6-EL-tester ut?

Vedlegg

• AE63656C-B496-43C5-AAD1-1C290B58540C.jpeg
    AE63656C-B496-43C5-AAD1-1C290B58540C.jpeg
    26,1 KB · Visninger: 101
Hehe, du skal vente noen minutter og lese av, er teststrek svakere enn kontrollstrek er den negativ :) teststrek skal være like sterk eller sterkere enn kontrollstreken :) ta en graviditetstest du :) hold oss oppdatert :)

Ja .. da er den nok negativ. Oppdaterer senere, takk :joyful:

Og der va premom appen like forvirra som sist prøveperiode:hilarious: bare at nå starter forvirringa på CD7. Jeg tror el er på søndag, dumt at ikke premom appen tar mere hensyn til temping! Men bruker fertilityfriend også, samt flo. Bare trippel garderer meg:p
4361832F-30A5-4900-BADC-069B3892E407.png
03BB1D4A-C1D2-4FB8-9D26-AFD63783FFC1.png

Og der va premom appen like forvirra som sist prøveperiode:hilarious: bare at nå starter forvirringa på CD7. Jeg tror el er på søndag, dumt at ikke premom appen tar mere hensyn til temping! Men bruker fertilityfriend også, samt flo. Bare trippel garderer meg:pVis vedlegget 347915Vis vedlegget 347916
Starter man å teste seg med EL appen like etter mensen tar slutt eller? Er ny og skal begynne med det:angelic:

Starter man å teste seg med EL appen like etter mensen tar slutt eller? Er ny og skal begynne med det:angelic:
Jeg gjør iallefall det. Starter på dag 6 med el tester. Kommer jo litt an på hvor lange sykluser man har. Jeg har hatt litt varierende mellom 24 og 30, så starter heller tidlig enn å miste el toppen. Men jeg temper itilegg :hilarious: forrige pp hadde jeg max utslag på CD16 og CD15, men pga manglende temp økning så tror jeg ikke at kroppen klarte å få til eggløsning.

Jeg gjør iallefall det. Starter på dag 6 med el tester. Kommer jo litt an på hvor lange sykluser man har. Jeg har hatt litt varierende mellom 24 og 30, så starter heller tidlig enn å miste el toppen. Men jeg temper itilegg :hilarious: forrige pp hadde jeg max utslag på CD16 og CD15, men pga manglende temp økning så tror jeg ikke at kroppen klarte å få til eggløsning.
Takk for svar! Jeg har syklus mellom 35-40 dager så jeg begynner å tempe litt senere kanskje? Hva er anbefalt egentlig?:joyful:

Back
Topp