Satser på det![]()
Du kan fint tisse i en ren beholder av et slag på morgen og la stå til du er klar til og teste
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Satser på det![]()
Du kan fint tisse i en ren beholder av et slag på morgen og la stå til du er klar til og testestår iallefall det i bruksanvisningen til clearblue monitoren jeg har
![]()

TakkDu kan fint tisse i en ren beholder av et slag på morgen og la stå til du er klar til og testestår iallefall det i bruksanvisningen til clearblue monitoren jeg har
![]()

Takk![]()
Huff, hva sa hun da? Kan celleprøve påvirke en graviditet? De tar den jo ikke så langt opp. Har aldri skjønt hvorfor, men brunt (gammelt blod) er ikke så farlig har jeg hørt. Det er friskt blod man skal være bekymret for. Jeg har trua og krysser fingrene! Selvom det står 1-2 uker så er du da 3-4 uker på vei?Veeeeeldig tidligRingte legen, men helsesekretæren jeg traff på gjorde meg egentlig bare mer bekymra... Jeg har brun utflod, det starta lørdag kveld (dagen etter forventet mens) og det har blitt litt og litt mer i løpet av de to siste dagene. Var hos gynekolog den 26.1. for å ta celleprøve, det var før jeg visste noenting om graviditet. Kjenner jeg er bekymra og det er ikke godt
Vis vedlegget 347546
Huff, hva sa hun da? Kan celleprøve påvirke en graviditet? De tar den jo ikke så langt opp. Har aldri skjønt hvorfor, men brunt (gammelt blod) er ikke så farlig har jeg hørt. Det er friskt blod man skal være bekymret for. Jeg har trua og krysser fingrene! Selvom det står 1-2 uker så er du da 3-4 uker på
Hun sa liksom ingenting, spurte om jeg har smerter i magen eller ryggen. Hørtes ikke ut som hun kunne noe om det egentlig. Hun lurte på om gynekologen ikke kunne se noe da jeg var der, men det har jeg lest at er umulig, det er altfor tidlig. Har lest at celleprøve ikke er farlig, nei.
Hadde EL den 13.1., vet ikke helt hva som er riktig da, jeg. Om det er 1-2 eller 3-4 uker på vei![]()
Da var det noen som sa det til meg, at man må legge på to uker, for man teller fra første dag i siste mens, og det er vel ofte 2 uker før EL..da jeg var gravid sist hadde jeg mye brunt blod, men da jeg ringte sykehuset sa de at det ikke var noe farlig i hvert fall.
Man skal legge på 2 uker på de digitale. Jeg visste ikke det sist, og hadde ikke kontroll på når jeg ble gravid, så havnet i "feil" termingruppe her og ble satt frem to uker på ordinær ULDa var det noen som sa det til meg, at man må legge på to uker, for man teller fra første dag i siste mens, og det er vel ofte 2 uker før EL..
Første dag i sist mens var 1.1.Veeeeeldig tidligRingte legen, men helsesekretæren jeg traff på gjorde meg egentlig bare mer bekymra... Jeg har brun utflod, det starta lørdag kveld (dagen etter forventet mens) og det har blitt litt og litt mer i løpet av de to siste dagene. Var hos gynekolog den 26.1. for å ta celleprøve, det var før jeg visste noenting om graviditet. Kjenner jeg er bekymra og det er ikke godt
Vis vedlegget 347546
Ønsker deg lykke til og at spiren sitterVeeeeeldig tidligRingte legen, men helsesekretæren jeg traff på gjorde meg egentlig bare mer bekymra... Jeg har brun utflod, det starta lørdag kveld (dagen etter forventet mens) og det har blitt litt og litt mer i løpet av de to siste dagene. Var hos gynekolog den 26.1. for å ta celleprøve, det var før jeg visste noenting om graviditet. Kjenner jeg er bekymra og det er ikke godt
Vis vedlegget 347546
ville bare svare deg fordi jeg tok celleprøve før jeg visste jeg var gravid og det gikk hvertfall helt fint med spiren Takk skal du haØnsker deg lykke til og at spiren sitterville bare svare deg fordi jeg tok celleprøve før jeg visste jeg var gravid og det gikk hvertfall helt fint med spiren
![]()
Takk skal du ha
Meeeen jeg tror jeg er i ferd med å misteEller om jeg allerede har gjort det. Har ingenting med celleprøven å gjøre, det vet jeg. Er vel sånt som skjer, dessverre.
Føler det er null håp. Blødningene har blitt verre i løpet av dagen i dag og brystsprenget har avtatt. Venter bare på at det "sprekker" på en måte. KjempetristÅneihåper spiren holder hus!!
Føler det er null håp. Blødningene har blitt verre i løpet av dagen i dag og brystsprenget har avtatt. Venter bare på at det "sprekker" på en måte. Kjempetrist![]()
Ja, prøver å tenke sånn jeg også. Men må spørre, hva står MA for?Uff ja, der er tristhadde MA i sommer, så fikk kjenne det på kroppen.. Eneste trøsten jeg fant var at det var veldig tidlig og at det var kroppen som ordnet opp av en grunn...
![]()
Ja, prøver å tenke sånn jeg også. Men må spørre, hva står MA for?
Var du hos lege/gynekolog og fikk ut rester? Eller ordna kroppen helt sjøl? Dette er helt nytt for meg, hadde et knirkefritt svangerskap sist.Missed abortion..
Skulle vært 8 uker når jeg var inne til UL men det må ha stoppet opp i rundt uke 5.. Heldigvis ordnet kroppen opp selv kort tid etter UL.
Ja det er greit å ha noe å "trøste" seg med.. Selv om det på mange måter er en mager trøst.
Var du hos lege/gynekolog og fikk ut rester? Eller ordna kroppen helt sjøl? Dette er helt nytt for meg, hadde et knirkefritt svangerskap sist.