Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser ut som en ultrasvak strek der. Men hva har skjedd med fargestoffet? Er det vanlig?Hva tenker dere om denne?? Såkalt «skyggestrek» eller babystrek?(Ser bildet uten negativ effekten på ble fryktelig dårlig etter jeg la det ut her)Vis vedlegget 347973Vis vedlegget 347974
Hvis syklusen er vanlig, tror jeg ikke LH-stigningen rett etter mensen er ditt sanne topp. Uansett, jeg vil anbefale deg å holde testing og applikasjonen vil omstille prediksjon hvis du har mørkere testresultater.Og der va premom appen like forvirra som sist prøveperiodebare at nå starter forvirringa på CD7. Jeg tror el er på søndag, dumt at ikke premom appen tar mere hensyn til temping! Men bruker fertilityfriend også, samt flo. Bare trippel garderer meg
Vis vedlegget 347915Vis vedlegget 347916
Vet ikke? Det skjer alltid når jeg tar rfsu tester, men man ser det ikke før man tar ut testen fra dekselet. Liker egentlig ikke de testene, men eneste de hadde på butikken herSer ut som en ultrasvak strek der. Men hva har skjedd med fargestoffet? Er det vanlig?

Skjønner! Test i morgen ogsåVet ikke? Det skjer alltid når jeg tar rfsu tester, men man ser det ikke før man tar ut testen fra dekselet. Liker egentlig ikke de testene, men eneste de hadde på butikken her![]()
Vet, kommer nok flere peak iløpet av de neste dageneHvis syklusen er vanlig, tror jeg ikke LH-stigningen rett etter mensen er ditt sanne topp. Uansett, jeg vil anbefale deg å holde testing og applikasjonen vil omstille prediksjon hvis du har mørkere testresultater.
Det var planen jaSkjønner! Test i morgen også![]()

Jeg serNoen flere som skimter noe på den nederste testen, eller er det bare jeg som er desperat?
13 dpo i dag.den øverste er fra i går!
Edit: vises litt bedre i virkeligheten ser jeg etter jeg laster opp!
Kan skimte noe der jaNoen flere som skimter noe på den nederste testen, eller er det bare jeg som er desperat?
Ser jeg ogsåNoen flere som skimter noe på den nederste testen, eller er det bare jeg som er desperat?
håper den blir sterkere!Noen flere som skimter noe på den nederste testen, eller er det bare jeg som er desperat?

GratulererEr nok litt testetøs jeg og, slenger med litt bilder![]()

Jeg har ikke peiling på hvordan lese av denne.. men kan vel være som du sier at streken må være sterkere for at den skal bli positiv... vel, det blir bra å teste i helgen kjenner jeg![]()