Oss testetøser imellom

Skal teste på kvelden i dag for første gang, har kun testet på morgenen.

Har 1 igjen av tidlig-test One Step og 2 igjen babyplan tidlig stav.

Hvilken burde jeg teste med? Ble plutselig usikker :confused:

Tester ca 21:30.

Hvordan gikk det? :Heartred

Nå har jeg faktisk mistet troen etter kveldens test.

Vedlegg

• 45D5625F-8125-42DF-8177-545DD0B42909.jpeg
    45D5625F-8125-42DF-8177-545DD0B42909.jpeg
    27,1 KB · Visninger: 203
Det er forsåvidt sant, bare innstiller meg mentalt på ny pp nå :oops:
Nå vet ikke jeg hvor gammel du er og om dette er noe som MÅ skje nå. Men om du kjenner at dette sliter veldig mentalt så ta en prøvefri mnd der dere bare fokuserer på å kose dere med sex når dere har lyst. Det hjelper virkelig å ha en liten pause når man kjenner det er litt vel mye. Jeg ble gravid på begge prøvepausene mine foresten så det å slappe av og ikke stresse og fokusere så mye tror jeg kan hjelpe noen ganger :)

masse lykke til! Håper ta ta holder seg langt borte :Heartred

Jeg tok en test i går kveld, 4DPO. :bag: Den ble ikke overraskende veldig negativ. :knegg: Dog, i dag tidlig var det tydelig strek, så nå har jeg dyppet en i vann, for å se om det blir strek når den også tørker. :hungover:

Nå vet ikke jeg hvor gammel du er og om dette er noe som MÅ skje nå. Men om du kjenner at dette sliter veldig mentalt så ta en prøvefri mnd der dere bare fokuserer på å kose dere med sex når dere har lyst. Det hjelper virkelig å ha en liten pause når man kjenner det er litt vel mye. Jeg ble gravid på begge prøvepausene mine foresten så det å slappe av og ikke stresse og fokusere så mye tror jeg kan hjelpe noen ganger :)

masse lykke til! Håper ta ta holder seg langt borte :Heartred

Jeg er 35, så jeg kjenner veldig på det at jeg ikke har så god tid. Vet at det ikke er steingammelt, men ettersom jeg fikk mitt første barn for 10 år siden, så blir det i tillegg stor aldersforskjell. Jeg tenker at for hver måned som går så forsvinner det flere og flere egg, og de som blir igjen er gamle. Men sånn er det jo, vi har ikke vært modne for et felles barn før nå.

Prøvefri måned er kanskje ikke så dum ide.. I dag har jeg lyst å legge en plan for hvordan jeg skal håndtere neste PP bedre og ikke la det gå sånn inn på psyken min, for det er veldig slitsom. Tusen takk for oppmuntrende ord - det tar jeg absolutt med meg :Heartred

Kjenner ble litt skuffet nå, selv om jeg ikke burde være det. Testene sier jo faktisk gravid og det er fin stigning, men likevel. Tok en digital 9dpo og 1-2 på digital, i dag 13dpo tok jeg en ny en, og den viser fortsatt 1-2.
20200509_085650.jpg

Sjekket tilbake til forrige svangerskap og da fikk jeg 1-2 11dpo og 2-3på ikm, så får være tolmodig og gi det noen dager til før jeg svir av en ny en. Må uansett bestille inn en til tenker jeg :p
20200509_085619.jpg

Blir ikke helt klok, synes innimellom jeg skimter noe på denne , og innimellom at den er kritthvit

Vedlegg

• B9CF72D6-9C7A-4FE3-8ACA-A5883ADAE689.jpeg
    B9CF72D6-9C7A-4FE3-8ACA-A5883ADAE689.jpeg
    14,9 KB · Visninger: 156
Blir ikke helt klok, synes innimellom jeg skimter noe på denne , og innimellom at den er kritthvit
Synes det var vanskelig å se på dette bilde o_O synes jeg skimter noe, men det er for brett til å være en strek? Du kan ikke ta et nytt bilde, ikke redigere og kanskje ha testen i vinduskarmen slik at vi kan se med dagslys?

Jeg tok en test i går kveld, 4DPO. :bag: Den ble ikke overraskende veldig negativ. :knegg: Dog, i dag tidlig var det tydelig strek, så nå har jeg dyppet en i vann, for å se om det blir strek når den også tørker. :hungover:

Og så var det fader meg en LH-test. :mad: Det er altså så dritt når den ligger i en graviditetstestpakke, og er blå! Tok en til i dag tidlig, den sto det faktisk hCG på. Ingen strek selvfølgelig, er jo bare 5DPO. Men jeg synes jeg kan skimte hvor streken skulle vært liksom, nå som den er tørr. Kan ikke skimte det samme på den dyppet i vann.

Bildet er av møkkatesten som lurte meg.

Vedlegg

• 20200509_085006.jpg
    20200509_085006.jpg
    26,6 KB · Visninger: 155
:bag:Dagens 12dpo... etter fristen. Skimter nooooe på babyplan? Noen som vet om det er mulig at en så svak test når den er tørket senere blir babystrek?:hungover: Ikm tirsdag...
Edit: det er nok bare skygge, men tenkte det kunne være interessant å få dobbeltsjekket av noen rutinerte testetøser:shy:

Vedlegg

• E7D756DB-9BC8-4AFE-9305-8DB2B493D475.jpeg
    E7D756DB-9BC8-4AFE-9305-8DB2B493D475.jpeg
    27,2 KB · Visninger: 161
  • 017F04A3-C4A8-4F7E-83FE-807767AB90C2.jpeg
    017F04A3-C4A8-4F7E-83FE-807767AB90C2.jpeg
    11,4 KB · Visninger: 149
  • 92CA3581-2BBC-4F07-8339-82BE01055377.jpeg
    92CA3581-2BBC-4F07-8339-82BE01055377.jpeg
    12 KB · Visninger: 146
:bag:Dagens 12dpo... etter fristen. Skimter nooooe på babyplan? Noen som vet om det er mulig at en så svak test når den er tørket senere blir babystrek?:hungover: Ikm tirsdag...
Edit: det er nok bare skygge, men tenkte det kunne være interessant å få dobbeltsjekket av noen rutinerte testetøser:shy:
Synes også jeg skimter noe, men om det er etter fristen er de jo ikke til å stole på. Har 2 ganger fått strek lenge etter tidsfrist, men de var ikke positiv. Du får holde deg lenge, og prøve en ny ikveld :rolleyes:

Jeg legger denne her også, siden det er en god samling av ivrige testere med mye erfaring ;)

Jeg tok denne i dag 4 dpo. Helt tullete å teste så tidlig, men har en så sterk følelse. Man ser jo noe her?? Kan vel ikke gå an at dette er noe annet enn skygge?

Vedlegg

• A74A4F30-AAC9-4A75-A11A-5732AD7BD1B2.jpeg
    A74A4F30-AAC9-4A75-A11A-5732AD7BD1B2.jpeg
    29,1 KB · Visninger: 156
  • F19A4DA8-FD0F-45FD-A1CD-08A920C84F68.jpeg
    F19A4DA8-FD0F-45FD-A1CD-08A920C84F68.jpeg
    48,7 KB · Visninger: 175
Jeg legger denne her også, siden det er en god samling av ivrige testere med mye erfaring ;)

Jeg tok denne i dag 4 dpo. Helt tullete å teste så tidlig, men har en så sterk følelse. Man ser jo noe her?? Kan vel ikke gå an at dette er noe annet enn skygge?
Ser noe på denne og syns den ser rosa ut, men vanskelig å si sikkert. Spennende! EL må isåfall ha vært tidligere enn du tror:)

Ser noe på denne og syns den ser rosa ut, men vanskelig å si sikkert. Spennende! EL må isåfall ha vært tidligere enn du tror:)

Ja det er det jeg og tenker, men så er det liksom ikke mulig det heller. Kjenner så veldig godt når jeg får EL, og fikk positiv test mandag 4. mai. Første gang vi hadde sex denne syklusen var søndag 3. mai.. Skjønner ingenting:hungover:

Ja det er det jeg og tenker, men så er det liksom ikke mulig det heller. Kjenner så veldig godt når jeg får EL, og fikk positiv test mandag 4. mai. Første gang vi hadde sex denne syklusen var søndag 3. mai.. Skjønner ingenting:hungover:
Da er det vel fysisk umulig at du er mer enn max 5 dpo.. du får vente noen dager og ta en ny test. Kjipt å bli skuffet om det viser seg å være en skyggestrek. Krysser alt jeg kan for deg ihvertfall!:Heartred

Da er det vel fysisk umulig at du er mer enn max 5 dpo.. du får vente noen dager og ta en ny test. Kjipt å bli skuffet om det viser seg å være en skyggestrek. Krysser alt jeg kan for deg ihvertfall!:Heartred

Takk!:Heartred Blir ikke så skuffet av skyggestrek egentlig, jeg er fortsatt der at det kun er veldig spennende å teste ;) Men ja, uansett hvordan man vrir og vender på det er det jo maks 5 dpo, og det skal vel være tilnærmet umulig å ha hcg i kroppen så tidlig. Med mindre jeg er en av de der egget fester seg supertidlig da. Forrige gang fikk jeg klart positiv 9 dpo, og tipper egentlig da at jeg hadde fått positiv 7-8 dpo også. Men man blir jo ikke helt klok på dette, umulig å vite hva som skjer i kroppen ;)

Takk!:Heartred Blir ikke så skuffet av skyggestrek egentlig, jeg er fortsatt der at det kun er veldig spennende å teste ;) Men ja, uansett hvordan man vrir og vender på det er det jo maks 5 dpo, og det skal vel være tilnærmet umulig å ha hcg i kroppen så tidlig. Med mindre jeg er en av de der egget fester seg supertidlig da. Forrige gang fikk jeg klart positiv 9 dpo, og tipper egentlig da at jeg hadde fått positiv 7-8 dpo også. Men man blir jo ikke helt klok på dette, umulig å vite hva som skjer i kroppen ;)
tQ6SlX.png

0oFCV6.png

iqcoK2.jpg

De to testene det er bilde av sammen er mine tester 5 eller 6dpo forrige syklus. Fikk positiv EL-test 6 dager før, så da er det jo egentlig mest sannsynlig at det var 5dpo. Veldig overrasket over at jeg fikk strek så tidlig. Den siste er 9dpo. Dessverre ble det ikke noe mer stigning enn det, så må ha vært en kjemisk.

Ser strek på din i hvert fall! Håper den blir sterkere og sterkere:Heartred

Back
Topp