Skal teste på kvelden i dag for første gang, har kun testet på morgenen.
Har 1 igjen av tidlig-test One Step og 2 igjen babyplan tidlig stav.
Hvilken burde jeg teste med? Ble plutselig usikker
Tester ca 21:30.
Hvordan gikk det?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal teste på kvelden i dag for første gang, har kun testet på morgenen.
Har 1 igjen av tidlig-test One Step og 2 igjen babyplan tidlig stav.
Hvilken burde jeg teste med? Ble plutselig usikker
Tester ca 21:30.

Hvordan gikk det?![]()

Ingenting er over før tr kommerNå har jeg faktisk mistet troen etter kveldens test.
Ingenting er over før tr kommer![]()
Nå vet ikke jeg hvor gammel du er og om dette er noe som MÅ skje nå. Men om du kjenner at dette sliter veldig mentalt så ta en prøvefri mnd der dere bare fokuserer på å kose dere med sex når dere har lyst. Det hjelper virkelig å ha en liten pause når man kjenner det er litt vel mye. Jeg ble gravid på begge prøvepausene mine foresten så det å slappe av og ikke stresse og fokusere så mye tror jeg kan hjelpe noen gangerDet er forsåvidt sant, bare innstiller meg mentalt på ny pp nå![]()

Nå vet ikke jeg hvor gammel du er og om dette er noe som MÅ skje nå. Men om du kjenner at dette sliter veldig mentalt så ta en prøvefri mnd der dere bare fokuserer på å kose dere med sex når dere har lyst. Det hjelper virkelig å ha en liten pause når man kjenner det er litt vel mye. Jeg ble gravid på begge prøvepausene mine foresten så det å slappe av og ikke stresse og fokusere så mye tror jeg kan hjelpe noen ganger
masse lykke til! Håper ta ta holder seg langt borte![]()

Synes det var vanskelig å se på dette bildeBlir ikke helt klok, synes innimellom jeg skimter noe på denne , og innimellom at den er kritthvit
Jeg tok en test i går kveld, 4DPO.Den ble ikke overraskende veldig negativ.
Dog, i dag tidlig var det tydelig strek, så nå har jeg dyppet en i vann, for å se om det blir strek når den også tørker.
![]()
Dagens 12dpo... etter fristen. Skimter nooooe på babyplan? Noen som vet om det er mulig at en så svak test når den er tørket senere blir babystrek?
Ikm tirsdag...
Synes også jeg skimter noe, men om det er etter fristen er de jo ikke til å stole på. Har 2 ganger fått strek lenge etter tidsfrist, men de var ikke positiv. Du får holde deg lenge, og prøve en ny ikveldDagens 12dpo... etter fristen. Skimter nooooe på babyplan? Noen som vet om det er mulig at en så svak test når den er tørket senere blir babystrek?
Ikm tirsdag...
Edit: det er nok bare skygge, men tenkte det kunne være interessant å få dobbeltsjekket av noen rutinerte testetøser![]()
Ser noe på denne og syns den ser rosa ut, men vanskelig å si sikkert. Spennende! EL må isåfall ha vært tidligere enn du trorJeg legger denne her også, siden det er en god samling av ivrige testere med mye erfaring
Jeg tok denne i dag 4 dpo. Helt tullete å teste så tidlig, men har en så sterk følelse. Man ser jo noe her?? Kan vel ikke gå an at dette er noe annet enn skygge?
Ser noe på denne og syns den ser rosa ut, men vanskelig å si sikkert. Spennende! EL må isåfall ha vært tidligere enn du tror![]()

Da er det vel fysisk umulig at du er mer enn max 5 dpo.. du får vente noen dager og ta en ny test. Kjipt å bli skuffet om det viser seg å være en skyggestrek. Krysser alt jeg kan for deg ihvertfall!Ja det er det jeg og tenker, men så er det liksom ikke mulig det heller. Kjenner så veldig godt når jeg får EL, og fikk positiv test mandag 4. mai. Første gang vi hadde sex denne syklusen var søndag 3. mai.. Skjønner ingenting![]()

Da er det vel fysisk umulig at du er mer enn max 5 dpo.. du får vente noen dager og ta en ny test. Kjipt å bli skuffet om det viser seg å være en skyggestrek. Krysser alt jeg kan for deg ihvertfall!![]()
Blir ikke så skuffet av skyggestrek egentlig, jeg er fortsatt der at det kun er veldig spennende å teste Takk!Blir ikke så skuffet av skyggestrek egentlig, jeg er fortsatt der at det kun er veldig spennende å teste
Men ja, uansett hvordan man vrir og vender på det er det jo maks 5 dpo, og det skal vel være tilnærmet umulig å ha hcg i kroppen så tidlig. Med mindre jeg er en av de der egget fester seg supertidlig da. Forrige gang fikk jeg klart positiv 9 dpo, og tipper egentlig da at jeg hadde fått positiv 7-8 dpo også. Men man blir jo ikke helt klok på dette, umulig å vite hva som skjer i kroppen
![]()