abrakad
Forelsket i forumet
Har Make Sure, men de er jo fra 25 mlu/ml, så tenkte å vente litt med de ettersom jeg kun er 9/10 DPO i dag. Ser det er flere som nevner Lloyds, hvor kjøper du de da? Ikke at jeg vil ha de når de ikke er noe gode, men bare nysgjerrig
Alle sidene...!
Jeg har som sagt aldri fått utslag på One Step sine, ikke skyggestrek heller. I tilfellene jeg har lest om er det veldig mange, både norske og utenlandske, som har fått utslag på andre merker, men ikke One Step / fra Ebay - ikke at det har vært falske utslag. Jeg har tro på at det kan forekomme selvfølgelig, men i mitt tilfelle håper jeg at førstnevnte stemmer - at jeg får negativ på One Step og positiv på et annet merke. Jeg kommer nok til å bestille noen flere fra andre steder, så tusen takk for at du nevner litt merker som du er fornøyd med. Det er det helt sikkert flere som setter pris på
Leste om noen som hadde testet negativt med One Step og positivt med fire andre merker med samme følsomhet og så prøvd med de resterende One Step testene uten å få et eneste utslag..! Det burde ikke være mulig...!![]()
Hærregud ja, du kan så si! Det skal jo ikke være mulig. Da jeg fikk positive tester denne gangen, slo testhelsen strimmelen 25ml sterkere ut enn babyplan 10ml.
Merkelig at det skal være så vanvittig forskjell! Jeg har lest mange erfarne testere har skrevet at det har noe å si på hvor mye fargestoffet det er i testene også, det er jo til å bli gal av hele opplegget haha

Skal jo ikke være sånn!
Jeg har en exu, en kjemisk og to SA bak meg. Så er vel ikke så fryktelig håpefull da , tar hver lille vondte som et dårlig tegn. Feks nå har jeg fått vondt i korsryggen, noe som jeg hadde sist SA også... så løper på do hele tiden og klarer ikke å nyte det noe særlig
Men jeg har en sønn som ble 4 år idag så vet jo jeg kan bli gravid og bære til termin, er vel bare om å gjøre å finne gullegget