Oss testetøser imellom

9dpo. Skimter noe:)
74ba826dfde0e51fd6f8cde7efd61933.jpg
870902e3c01cdbe660f5e28fac967443.jpg
b0e2456179a054cf8c0704a8bea09262.jpg

Nei, dette så virkelig lovende ut❤️ Må si jeg er imponert over at du klarte å vente sååå lenge med å teste:laughing025Hvilken klinikk hører du til? Er det første forsøk? Jeg er fremdeles like lite gravid, men skal ha oppstart IVF på nyåret nå, endelig!

Hehe, imponert selv også! Men etter over 2,5 år er liksom den testetrangen litt borte! Har klart å legge hele greia på hylla de siste mnd heldivis ❤️

Jeg er hos st.olavs nå, første innsett etter overstimulering og totalfrys..

Så spennende! Godt å vite at det skjer ting fremover hos deg også da!! Fortjener det

Åååh! Med bare 1 barn ? Jeg fikk 1-2 nå, 13 dpo men husker ikke hvor langt på vei jeg var sist svangerskap når jeg testet :hilarious:

Ja bare ett barn. Hadde helt syk stigning, så jeg lurte fælt på om det var flere der.
Men hadde to blødninger med smerter i uke 4 og 5. Så ikke godt å si om det evnt var flere der.

Etter å vært prøver siden mars -16
Hormonkurer, 2 SA, og nå vært igjennom første innsett av blasto var denne meldinge nydelig! Føler meg enda litt tryggere når det har kommet opp på 3+
Har egentlig ikke testdag før onsdag!
Så rugedag 12 idag
❤️❤️❤️

Så koselig! Gratulerer så mye! :D

Stup trøtt men spratt ut av senga i dag- 7-9 dpo, endelig skulle det testes:D Tripper ut på badet, vrenger opp testen, setter seg ned å tisser..... på feil ende av pinnen:facepalm::arghh::hilarious::hilarious: ...så da blir det testet i morgen tidlig istede da..:shifty: trøtt om mårran si... :hilarious::hilarious:

Etter å vært prøver siden mars -16
Hormonkurer, 2 SA, og nå vært igjennom første innsett av blasto var denne meldinge nydelig! Føler meg enda litt tryggere når det har kommet opp på 3+
Har egentlig ikke testdag før onsdag!
Så rugedag 12 idag
❤️❤️❤️
Gratulerer !

Spent på om dette er tulle strek, de er ikke akkurat til å stole på disse testene :p

Vedlegg

• PSX_20181126_151359.jpg
    PSX_20181126_151359.jpg
    664 KB · Visninger: 198
Stup trøtt men spratt ut av senga i dag- 7-9 dpo, endelig skulle det testes:D Tripper ut på badet, vrenger opp testen, setter seg ned å tisser..... på feil ende av pinnen:facepalm::arghh::hilarious::hilarious: ...så da blir det testet i morgen tidlig istede da..:shifty: trøtt om mårran si... :hilarious::hilarious:

:joyful::joyful: Tiss i en liten kopp kanskje? :p:D
Lykke til :Heartred

Back
Topp