Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg var 19 dpo, fikk 1-2 17 dpoMå spørre dere "eksperter"når fikk dere 2-3 på CB digital ? Hvor mange dpo ?
Såpass. Jeg husker jo ikke hvor mange dpo jeg var sist svangerskapJeg var 19 dpo, fikk 1-2 17 dpo![]()
Ja, gjør det ^^ jeg produserer tregt daSåpass. Jeg husker jo ikke hvor mange dpo jeg var sist svangerskapmen skal prøve å vente noen dager til før jeg tester da. Er bare 13 dpo nå
![]()
Må spørre dere "eksperter"når fikk dere 2-3 på CB digital ? Hvor mange dpo ?

12 dpoMå spørre dere "eksperter"når fikk dere 2-3 på CB digital ? Hvor mange dpo ?
Er det faktisk noe her?? [emoji43] Skygge kanskje? Orker ikke håpe lenger egentlig... [emoji174]Vis vedlegget 281388Vis vedlegget 281389
Så bra da. For egentlig skal den vise 2-3 når fosteret er 14 dager sånn ca...Ja, gjør det ^^ jeg produserer tregt damen var et vellykket svangerskap og en frisk og fin gutt på 1,5 år nå!
Ikke sant12 dpomen tror de fleste ikke får det før etter 14 dpo eller senere.
Åååh! Med bare 1 barn ? Jeg fikk 1-2 nå, 13 dpo men husker ikke hvor langt på vei jeg var sist svangerskap når jeg testetI forrige svangerskap fikk jeg 2-3 13 dpo allerede![]()

Fikk 1-2 10 DPO og 2-3 14 DPOMå spørre dere "eksperter"når fikk dere 2-3 på CB digital ? Hvor mange dpo ?
Ååh! Jeg luuurer på å teste 15 dpo men spent på hva den viserFikk 1-2 10 DPO og 2-3 14 DPOPå IKM dagen
Do itÅåh! Jeg luuurer på å teste 15 dpo men spent på hva den viser
Ja.. Må bare handle ny imorgen daDo it![]()
Heldig! Her er den fortsatt svakt positivNegativ g test!yes! Da kan El bare komme! Jeg er klar for ny runde
![]()

Åååå, så fantastisk!!! Gratulerer sååå mye, kjære duEtter å vært prøver siden mars -16
Hormonkurer, 2 SA, og nå vært igjennom første innsett av blasto var denne meldinge nydelig! Føler meg enda litt tryggere når det har kommet opp på 3+
Har egentlig ikke testdag før onsdag!
Så rugedag 12 idag
![]()
Tuusen takkÅååå, så fantastisk!!! Gratulerer sååå mye, kjære du![]()
Tuusen takk
Tørr ikke slippe jubelen helt, men nærmere kommer man ikke!
Hvordan går det med deg?
Hvilken klinikk hører du til? Er det første forsøk? Jeg er fremdeles like lite gravid, men skal ha oppstart IVF på nyåret nå, endelig!