Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, dette så virkelig lovende utMå si jeg er imponert over at du klarte å vente sååå lenge med å teste
Hvilken klinikk hører du til? Er det første forsøk? Jeg er fremdeles like lite gravid, men skal ha oppstart IVF på nyåret nå, endelig!
Åååh! Med bare 1 barn ? Jeg fikk 1-2 nå, 13 dpo men husker ikke hvor langt på vei jeg var sist svangerskap når jeg testet![]()
Etter å vært prøver siden mars -16
Hormonkurer, 2 SA, og nå vært igjennom første innsett av blasto var denne meldinge nydelig! Føler meg enda litt tryggere når det har kommet opp på 3+
Har egentlig ikke testdag før onsdag!
Så rugedag 12 idag
![]()
Gratulerer så myeEtter å vært prøver siden mars -16
Hormonkurer, 2 SA, og nå vært igjennom første innsett av blasto var denne meldinge nydelig! Føler meg enda litt tryggere når det har kommet opp på 3+
Så rugedag 12 idag
![]()
BABYEtter å vært prøver siden mars -16
Så rugedag 12 idag
![]()

Der er noe svakt9dpo. Skimter noe![]()
![]()
![]()
Gratulerer !Etter å vært prøver siden mars -16
Så rugedag 12 idag
![]()
Akkuratt.. man vet jo aldri..Ja bare ett barn. Hadde helt syk stigning, så jeg lurte fælt på om det var flere der.
Men hadde to blødninger med smerter i uke 4 og 5. Så ikke godt å si om det evnt var flere der.
Jeg ser ikke noeSpent på om dette er tulle strek, de er ikke akkurat til å stole på disse testene![]()
Ser du noe på disse da?Jeg ser ikke noe![]()
Stup trøtt men spratt ut av senga i dag- 7-9 dpo, endelig skulle det testesTripper ut på badet, vrenger opp testen, setter seg ned å tisser..... på feil ende av pinnen
...så da blir det testet i morgen tidlig istede da..
trøtt om mårran si...
![]()

Tiss i en liten kopp kanskje? 
10 dpo testpå midt på dagen urin!
![]()

Stoler ikke på de testene, likner på en skygge dessverre.10 dpo testpå midt på dagen urin!
![]()