Sprudlende_sokker
Forelsket i forumet
gratulerer så masse15 dpo

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
gratulerer så masse15 dpo

Whaaaat dette kan da ikke være defekt test med så sterk strek!!!!!!?????Vis vedlegget 281555
I dag 4 tiden. Rekner den som defektVis vedlegget 281556
Ca 19 tiden i dag og er defekt.
Skuffa av dei testane![]()
Babystreker, gratulerer
Takkgratulerer så masse![]()
Fine streker 10dpo!
Tusen takk ❤Babystreker, gratulerer![]()

Temper og tok 3 stk den dagen. Jeg er sikker at det er noko gale med dei. Alt for sterk for å være 7 dpo. Kommer test seinere på dagen.Veldig tydelig strek til å bare være 7 dpo. Kan el vært tidligere eller har dere kanskje laget flerlingerEller dyppet den i urinen med feil ende. Det gjorde jeg nemlig ved et uhell. Da fikk jeg sånne streker, men var ikke gravid altså. Håper det er spire på gang da
![]()
Der er fleire streker på testen så da tar jeg det for å være def. 7 dpo og den streken MÅ være noko tull. Tror det ikkje er strek i dag. Kommer test seinare i dag.Whaaaat dette kan da ikke være defekt test med så sterk strek!!!!!!?????
Der er noe9DPO kveldstest![]()
WOW fremgang
Gratulerer så mye!Etter å vært prøver siden mars -16
Hormonkurer, 2 SA, og nå vært igjennom første innsett av blasto var denne meldinge nydelig! Føler meg enda litt tryggere når det har kommet opp på 3+
Har egentlig ikke testdag før onsdag!
Så rugedag 12 idag
![]()
Kjære vene, du ER jo gravid! Og strekene er MYE sterkere enn de pleier å være for deg!Vis vedlegget 281633
6 min Make sure tester.
Håper det ikkje er tull og kjemiske holder seg vekke.Fin strek![]()