lusemus 71
Forumet er livet
Tårer ikkje tenke tanken er jo redd den kjemiske som lusker hos meg.Kjære vene, du ER jo gravid! Og strekene er MYE sterkere enn de pleier å være for deg!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tårer ikkje tenke tanken er jo redd den kjemiske som lusker hos meg.Kjære vene, du ER jo gravid! Og strekene er MYE sterkere enn de pleier å være for deg!![]()
Tårer ikkje tenke tanken jeg er jo redd den kjemiske som lusker rundt meg.HER ERRE BABY!! OG DET ER SÅ FORTJENT!![]()
Det skjønner jeg. Men det ser i alle fall bedre ut enn det pleierTårer ikkje tenke tanken er jo redd den kjemiske som lusker hos meg.

Vis vedlegget 281633
6 min Make sure tester.
Det tror jeg ikke.. dette skal bli en som blir med til mål! ❤❤❤Tårer ikkje tenke tanken jeg er jo redd den kjemiske som lusker rundt meg.
HåperDet skjønner jeg. Men det ser i alle fall bedre ut enn det pleier![]()
HåperDet tror jeg ikke.. dette skal bli en som blir med til mål! ❤❤❤
Du er gravid Gratulerer!11DPO.
Krysser alt jeg kan for at kjemisk holder seg langt borte!Vis vedlegget 281633
6 min Make sure tester.

Tusen takkDu er gravid Gratulerer!
Ser strek11DPO.
Håper det holder seg borteKrysser alt jeg kan for at kjemisk holder seg langt borte!![]()
Har du tatt blodprøver når du har fått utslag? Synes det er veldig spesielt at du får så positive tester så tidlig hver syklus.. Håper det er din tur nå!Håper det holder seg borte

Ser den godt i alle fallHåper så inderlig dette er en babystrek!
Skal etter syklusen være 16 dpo, så den har vært veldig etterlengtet!![]()
Endelig positiv el test! Håper bare samboeren ikke får prestasjonsangst nå da....
Håper så inderlig dette er en babystrek!
Skal etter syklusen være 16 dpo, så den har vært veldig etterlengtet!![]()