Oss testetøser imellom

Har du tatt blodprøver når du har fått utslag? Synes det er veldig spesielt at du får så positive tester så tidlig hver syklus.. Håper det er din tur nå! :Heartred
Nei. Jeg sjølv synest det er rart. Alle mine svangerskap starter på 7 dpo. Har ingen symptomer så jeg føler ikkje positiv magefølelse.

Nei. Jeg sjølv synest det er rart. Alle mine svangerskap starter på 7 dpo. Har ingen symptomer så jeg føler ikkje positiv magefølelse.
Jeg ville tatt en blodprøve i morgen for å se. Virker som kroppen din skiller ut hCG uten å være gravid. Rart om du skal ha kjemiske HVER mnd også, syns jeg..

Jeg ville tatt en blodprøve i morgen for å se. Virker som kroppen din skiller ut hCG uten å være gravid. Rart om du skal ha kjemiske HVER mnd også, syns jeg..
Det kan godt hende. Jeg gidder ikkje og ta blodprøve pga jeg gir meg aug neste år og tror sjansen er laber no. Om dei finner ut noe får jeg ingen hjelp.

Det kan godt hende. Jeg gidder ikkje og ta blodprøve pga jeg gir meg aug neste år og tror sjansen er laber no. Om dei finner ut noe får jeg ingen hjelp.

Har du noen ganger testet rett etter TR og fått blenda tester? Eller gir de alltid utslag?

Har du noen ganger testet rett etter TR og fått blenda tester? Eller gir de alltid utslag?

Grunnen til at jeg spør er fordi det er lite sannsynlig at kroppen produserer HcG utenom graviditet. Og da ville det nok ha vært utslag på gtest hele syklusen.
Så er nok kjemiske ☹

06F00637-43B9-487B-8496-19D17CD88A8A.jpeg

5 min og det var tulletester. Syntes det var for sterke for å være 7 og 8 dpo. Barre og vente på heksa.

Har du sjekket eggstokker? Cyster? Om man produserer hCG uten å være gravid kan det tyde på at noe annet ikke stemmer.
Tidlig overgangsalder?

Har du sjekket eggstokker? Cyster? Om man produserer hCG uten å være gravid kan det tyde på at noe annet ikke stemmer.
Tidlig overgangsalder?
Alt er sjekka i April og dei fant ingen ting. Blodprøvene var fine og ingen tegn til overgangsalder. Spurte om hjelp men fikk ingen ting pga alderen.

Hva tenker dere om denne? Ikke hatt normal mens siden juni, små blødninger hver mnd, en/to dager ca. Hatt kvalme, tretthet og over lengre tid ømme bryster (endret form og str). IKM for to dager siden, men hadde litt spotting tirsdag.

Vedlegg

• 4F7B6BE7-7828-4CFC-B964-36B751943B20.jpeg
    4F7B6BE7-7828-4CFC-B964-36B751943B20.jpeg
    110,1 KB · Visninger: 225
  • 733024F6-7F38-43D2-BBF6-BC17763E4443.jpeg
    733024F6-7F38-43D2-BBF6-BC17763E4443.jpeg
    144,7 KB · Visninger: 210
Hva tenker dere om denne? Ikke hatt normal mens siden juni, små blødninger hver mnd, en/to dager ca. Hatt kvalme, tretthet og over lengre tid ømme bryster (endret form og str). IKM for to dager siden, men hadde litt spotting tirsdag.

Klarer heller ikke å se noe. Men hele displayet er rosa. Tror det har kommet for mye urin inn i testen

Back
Topp