lusemus 71
Forumet er livet
Det er noe på gangHvorfor teste tidlig..... ?? Jeg blir så oppgitt over meg selv... 6 dpo.. og egentlig umulig å skulle se noe. Øverste tatt nettopp og nederste fra i går kveld.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er noe på gangHvorfor teste tidlig..... ?? Jeg blir så oppgitt over meg selv... 6 dpo.. og egentlig umulig å skulle se noe. Øverste tatt nettopp og nederste fra i går kveld.
Hvorfor teste tidlig..... ?? Jeg blir så oppgitt over meg selv... 6 dpo.. og egentlig umulig å skulle se noe. Øverste tatt nettopp og nederste fra i går kveld.

Tvi tvi!Negativ g test!yes! Da kan El bare komme! Jeg er klar for ny runde
![]()
Hvorfor teste tidlig..... ?? Jeg blir så oppgitt over meg selv... 6 dpo.. og egentlig umulig å skulle se noe. Øverste tatt nettopp og nederste fra i går kveld.
Testet selv i går 4-6 dpo, blenda så klart
tror vi er litt glad i selvpining og tortur 
Skimter noeNoen andre meg som ser noe her?
Føler jeg ser det jeg ønsker å se.... Men veninna mi og mannen mener de skimter noe de også!
12 dpo idag![]()
Noen andre meg som ser noe her?
Føler jeg ser det jeg ønsker å se.... Men veninna mi og mannen mener de skimter noe de også!
12 dpo idag![]()

Skimter noe svakt der. Håper det er starten på noe![]()

I morgon ser vi noeRøk på en test idag, grunnet maange symptomer og mye kvalme og halsbrann. Blenda som forventet.

Håper på det ❤I morgon ser vi noeoptimisten her
![]()
7 dpo er veldig tidlig da!Røk på en test idag, grunnet maange symptomer og mye kvalme og halsbrann. Blenda som forventet.
Ser på den øverste! Ligner min 10dpo, jeg orket ikke å synse så kasten den. Dagen etter var det ikke tvilEr det faktisk noe her?? [emoji43] Skygge kanskje? Orker ikke håpe lenger egentlig... [emoji174]Vis vedlegget 281388Vis vedlegget 281389

Er det faktisk noe her?? [emoji43] Skygge kanskje? Orker ikke håpe lenger egentlig... [emoji174]Vis vedlegget 281388Vis vedlegget 281389
Håper det blir sterkere
Skimter noe, krysser og håper.Er det faktisk noe her?? [emoji43] Skygge kanskje? Orker ikke håpe lenger egentlig... [emoji174]Vis vedlegget 281388Vis vedlegget 281389