Drømmerenda86
Blir kjent med forumet
Dagens skygge[emoji16][emoji1317]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har ikke peiling på hvor lang syklusen er da dette er første syklus etter pilleslutt [emoji28] men tar utgangspunkt i 28 dager, så på CD 23 er det 6 dager igjen til IKM. Kanskje jeg skal drøye det noen dager til da - hvis jeg klarer[emoji23]Jeg har vanligvis sykluser på 29-34 dager og har testet veldig svakt positivt 7 ganger før mellom 8-10dpo. Husker at ihvertfall to av gangene testet jeg svakt positivt på syklusdag 22/23[emoji4]
Jeg har ikke peiling på hvor lang syklusen er da dette er første syklus etter pilleslutt [emoji28] men tar utgangspunkt i 28 dager, så på CD 23 er det 6 dager igjen til IKM. Kanskje jeg skal drøye det noen dager til da - hvis jeg klarer[emoji23]
Spennende! [emoji16]Da ligger vi ca likt i løypen[emoji16] Ca CD 22-23 her også, mulig et par dager lenger her. Tvitvi til oss[emoji4]
Ville sagt det var skygge..Denne er negativ med skyggestrek eller...? Aner ikke dpo men er vel en uke siden det eventuelt aktuelle samleiet, så kanskje litt tidlig selv med tidligtest. Streken synes i grunn bedre på bildet enn i virkeligheten, hehe.
Vis vedlegget 258871
Vis vedlegget 258872
Denne er negativ med skyggestrek eller...? Aner ikke dpo men er vel en uke siden det eventuelt aktuelle samleiet, så kanskje litt tidlig selv med tidligtest. Streken synes i grunn bedre på bildet enn i virkeligheten, hehe.
Vis vedlegget 258871
Vis vedlegget 258872
Wow det er ikkje skygge i morgon.Dagens skygge[emoji16][emoji1317]Vis vedlegget 258826
Håper at i morgon er bedre resultat.Denne er negativ med skyggestrek eller...? Aner ikke dpo men er vel en uke siden det eventuelt aktuelle samleiet, så kanskje litt tidlig selv med tidligtest. Streken synes i grunn bedre på bildet enn i virkeligheten, hehe.
Vis vedlegget 258871
Vis vedlegget 258872
Hei og god morgen
Her kunne jeg trengt litt hjelp av noen med falkeblikk til å tyde denne testen. Angrer på at jeg ikke tok bilde med en gang men jeg gikk bare å tenkte at det måtte være tull...
Er 12 dpo idag etter ivf.
Denne ble tatt for en time siden. Hva synes dere? Vis vedlegget 258970
Hei og god morgen til deg også [emoji4]
Ser at det er begynnelsen på noe, men måtte zoome inn.. du får fortsette å teste i morgen [emoji4] krysser fingrene for at den blir sterkere
Så spennende! Tusen takk for svar! Har aldri hatt noe annet enn blenda tester før så det var helt utrolig å kunne skimte noe, uansett hvor svakt
Blir testing hver dag fremover ;-)
Wow det baby strekHei og god morgen
Her kunne jeg trengt litt hjelp av noen med falkeblikk til å tyde denne testen. Angrer på at jeg ikke tok bilde med en gang men jeg gikk bare å tenkte at det måtte være tull...
Er 12 dpo idag etter ivf.
Denne ble tatt for en time siden. Hva synes dere? Vis vedlegget 258970

[emoji4] skjønner akkurat hva du mener.. uvirkelig og man vil ha bekreftelse på at det stemmer [emoji6] har du mange tester? Bare husk at det ikke nødvendigvis gir økning så fort, ikke stress. [emoji173]️
Noen sier de får sterkere test på ettermiddag/kvell så om jeg får antydning til pos. Har jeg tenkt å sjekke dette ut [emoji23][emoji23][emoji23] i vitenskapensnavn[emoji85]
Akkurat sånn er det ja [emoji16]
Siden det er for vitenskapen så skal jeg ofre en test ikveld også [emoji39]. Jeg har 7 stk RFSU strimler også kjøpte jeg en cb (ikke digital) til 24/5 som blir den offisielle testedagen.
18dpo etter ivf![]()