lusemus 71
Forumet er livet
Bilde ?Negativ cb digital. Demonterte den, svak blå strek der. Betyr sikkert ingenting?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bilde ?Negativ cb digital. Demonterte den, svak blå strek der. Betyr sikkert ingenting?
Ser dere skyggestreken? Den er tynn rosa i ene enden av gravidstreken, så tror det er noe gale med testen... Billigtest fra Ebay.Vis vedlegget 258660
Tok disse nettoppSer ut som at det er ett omriss av teststreken.. ta en ny, kanskje det er noe på gang?
Tok disse nettopp
Vis vedlegget 258726
Får ikke slettet kommentarer, men du kan redigere kommentarene dine [emoji4]Hvordan får jeg til å slette kommentatene? [emoji85] blir mange tråder med « .» om jeg fortsetter å tulle
Hvor tidlig har dere fått positivt resultat?
Oppgi gjerne både i DPO og dager før IKM, da jeg er veldig usikker på sykluslengden min.
Hilsen en som er ny i denne testeverdenen, men som ikke tenker på stort annet...
[emoji1] altoppslukende.. det har variert.. men fra 10 dpo og opp ( med noen få unntak) har ikm rund 15 dpo kan variere med en dag. Men syklusen min har variert veldig.. helt opp i 45 dager..
Svara deg, men glemte å sitere dg..
Syns jeg ser rosa strek, men vanskelig å anta styrken ut fra bilde.
Ta en ny på morgenurin [emoji1319] dette er spennende [emoji177]
Tror det bare er skygger da jeg sliter med å se fargen på det siste bildet[emoji4] Men håper jeg tar feil[emoji16][emoji1317]
Jeg er på CD 19 nå, tenker å ta en test på onsdag (CD 23) - eller blir det for tidlig?[emoji85]