Oss testetøser imellom

Jeg tok denne i går, svak svak positiv
IMG_0676.jpg

Og denne i dag, ganske negativ av det jeg ser ihvertfall, holder på å bli sprø
IMG_0674.JPG

Har allerede fått bekreftet positiv test av masse skeptikere, men var negativ i dag så vet ikke om det er kjemisk graviditet eller om strimmelen er mindre sensitiv enn tidlig testen til RFSU eller hva det er

Har allerede fått bekreftet positiv test av masse skeptikere, men var negativ i dag så vet ikke om det er kjemisk graviditet eller om strimmelen er mindre sensitiv enn tidlig testen til RFSU eller hva det er

Streken skal ikke være så langt til venstre så da er det en defekt test.

Ville bare vise dette....
For jeg har kjøpt sikkert 70 one step eggløsningstester fra ebay...og leste mye bra om de.... og stolte på de... derfor har jeg nesten utelukket testet med de,og stolt på at EL er langt borte...
Men jeg kjente på kroppen at det skjer ting og istedet for å stole på kroppen så stolte jeg på testene og ble dritlei meg og kjempeskuffa over de negative resultatene gang på gang...
Hadde jeg brukt babyplan utelukket hadde jeg nok sett stigning...
Disse testene er brukt med ca samme urin(morgen) og den nederste er nå for ikke så lenge siden..brukte en babyplan til for å kontrollsjekke og den ble superpositiv....

Konklusjon:
Ville absolutt holdt meg til norske tester.........

Vedlegg

• C67373FF-9F00-452A-B02C-8F5A87719389.jpeg.6130b4fbf5eb5824465768902e4cc6f8.jpeg
    C67373FF-9F00-452A-B02C-8F5A87719389.jpeg.6130b4fbf5eb5824465768902e4cc6f8.jpeg
    457,9 KB · Visninger: 289
Ville bare vise dette....
For jeg har kjøpt sikkert 70 one step eggløsningstester fra ebay...og leste mye bra om de.... og stolte på de... derfor har jeg nesten utelukket testet med de,og stolt på at EL er langt borte...
Men jeg kjente på kroppen at det skjer ting og istedet for å stole på kroppen så stolte jeg på testene og ble dritlei meg og kjempeskuffa over de negative resultatene gang på gang...
Hadde jeg brukt babyplan utelukket hadde jeg nok sett stigning...
Disse testene er brukt med ca samme urin(morgen) og den nederste er nå for ikke så lenge siden..brukte en babyplan til for å kontrollsjekke og den ble superpositiv....

Konklusjon:
Ville absolutt holdt meg til norske tester.........

[emoji33] Jeg har hatt samme drittet med onestep testene. Kjøpte 100 stk [emoji15] Har ikke funnet el jeg heller. Kommer aldri mer til å bruke de! Møkkatester [emoji35]

[emoji33] Jeg har hatt samme drittet med onestep testene. Kjøpte 100 stk [emoji15] Har ikke funnet el jeg heller. Kommer aldri mer til å bruke de! Møkkatester [emoji35]
Sååå enig... billige tester ,for all del.. men min kropp klarer tydeligvis ikke slå ut på de... Er jo SYKT stor forskjell....:confused:

Sååå enig... billige tester ,for all del.. men min kropp klarer tydeligvis ikke slå ut på de... Er jo SYKT stor forskjell....:confused:

Jepp, syns de er elendig. Men syns jeg har sett at noen har skrevet at de funker for de. Gir mine vekk. Føler ikke jeg kan ta penger for de.

Når man ikke tester etter EL...hvor tidlig kan man teste før IKM da? Er det 6 dager? Nå aner jeg jo ikke om syklusen er på 28 dager, har bare satt det som et utgangspunkt i appen [emoji85]

Negativ cb digital. Demonterte den, svak blå strek der. Betyr sikkert ingenting?

Back
Topp