B
Bellabanan
Guest
Fullt mulig å redigere innlegget og slette det ene bildet vet du
-ikke at det spiller noen rollemen da vet du eventuelt til en annen gang!
Får det ikke til

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fullt mulig å redigere innlegget og slette det ene bildet vet du
-ikke at det spiller noen rollemen da vet du eventuelt til en annen gang!

Detta blir BABY STREKNy test i dag, litt sterkere enn 11dpo, så håper den fortsetter å stige![]()

Jeg tok denne i går, svak svak positiv Vis vedlegget 258338
Og denne i dag, ganske negativ av det jeg ser ihvertfall, holder på å bli sprø
Vis vedlegget 258339
Har allerede fått bekreftet positiv test av masse skeptikere, men var negativ i dag så vet ikke om det er kjemisk graviditet eller om strimmelen er mindre sensitiv enn tidlig testen til RFSU eller hva det er
Ville bare vise dette....
For jeg har kjøpt sikkert 70 one step eggløsningstester fra ebay...og leste mye bra om de.... og stolte på de... derfor har jeg nesten utelukket testet med de,og stolt på at EL er langt borte...
Men jeg kjente på kroppen at det skjer ting og istedet for å stole på kroppen så stolte jeg på testene og ble dritlei meg og kjempeskuffa over de negative resultatene gang på gang...
Hadde jeg brukt babyplan utelukket hadde jeg nok sett stigning...
Disse testene er brukt med ca samme urin(morgen) og den nederste er nå for ikke så lenge siden..brukte en babyplan til for å kontrollsjekke og den ble superpositiv....
Konklusjon:
Ville absolutt holdt meg til norske tester.........
Sååå enig... billige tester ,for all del.. men min kropp klarer tydeligvis ikke slå ut på de... Er jo SYKT stor forskjell....[emoji33] Jeg har hatt samme drittet med onestep testene. Kjøpte 100 stk [emoji15] Har ikke funnet el jeg heller. Kommer aldri mer til å bruke de! Møkkatester [emoji35]
Sååå enig... billige tester ,for all del.. men min kropp klarer tydeligvis ikke slå ut på de... Er jo SYKT stor forskjell....![]()
Er bestandig svak på strek på den digitale.Negativ cb digital. Demonterte den, svak blå strek der. Betyr sikkert ingenting?
Bah..dumme test[emoji23]Er bestandig svak på strek på den digitale.
Baby strek15 dpo, testene stiger![]()