Takk for tips[emoji8]
Brukte blitz nå[emoji6]
Brukte blitz nå[emoji6]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
[emoji115]Nydelig! Hvis du holder den over et lys nå, feks mobillyset ditt, så ser du fort at det ikke er noen tvil med strek der![]()
Kjenner ikkje til dei. Håper det ikkje er slik at fargestoffet stopper under test streken.Noen som har erfaring med EBay tester? Disse heter One Step. Bildet er tatt etter testene er tørket. Virker som fargen har samlet seg på en side av streken og blitt tydeligere etter noen timer.
Vis vedlegget 259076
Synest jeg ser noe.Klarte ikke holde meg lengre - 8 dager til IKM - CD 21[emoji4]![]()
Der er noe.Takk for tips[emoji8]
Brukte blitz nå[emoji6]![]()
Blir spennende å se om den er litt sterkere imorgen[emoji4]Der er noe.
[emoji115]

Det skal det bliBlir spennende å se om den er litt sterkere imorgen[emoji4]

Jeg gjorde det også, såg streken godt[emoji173] men tar ny imorgen og frem til jeg er tom for tester (9 igjen), da kjører jeg på med en digital[emoji1]Tenkte mest at du holdt testen over kameralyset ditt, får ikke tatt bilde av det, men da ser du nok en tydelig rosa strekbare husk å dekke godt over lyset med fingrene dine, ellers blir du blenda
![]()
Hadde aldri klart å vente i 9 dager med digitalJeg gjorde det også, såg streken godt[emoji173] men tar ny imorgen og frem til jeg er tom for tester (9 igjen), da kjører jeg på med en digital[emoji1]

Når kan jeg ta digital da tror du? Vente til streken blir sterkere først eller hva?[emoji85] aldri testet så tidlig før og aldri med digital[emoji28]Hadde aldri klart å vente i 9 dager med digital![]()
Jeg hadde nok ventet til streken var litt tydeligere også tattNår kan jeg ta digital da tror du? Vente til streken blir sterkere først eller hva?[emoji85] aldri testet så tidlig før og aldri med digital[emoji28]
Hvisbdet er vanskelig å vente til ikm, ville jeg testet et par dager førNår kan jeg ta digital da tror du? Vente til streken blir sterkere først eller hva?[emoji85] aldri testet så tidlig før og aldri med digital[emoji28]
Gratulerer så mye[emoji7] [emoji173]
Herlig!!! Gratulerer
Åååå, gratulerer[emoji173]
Må takke så mye for tipset om å teste på kvelden - se her! [emoji2]Vis vedlegget 259084