Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så mye til alle de fine babystrekene [emoji7][emoji173]️ her var det blenda i dag også.. men er bare på dpo10... fremdeles håp [emoji6]
BABY STREK

BABY STREK![]()
Den vises godt[emoji173]Dagens test, litt tydeligere strek[emoji4][emoji1317] Vis vedlegget 259186
Hvor mange dager igjen til IKM?Dagens test, litt tydeligere strek[emoji4][emoji1317] Vis vedlegget 259186
Dagens test[emoji5]
Edit: la til gårsdagens ista[emoji85][emoji23]![]()
Åh gratulerer så mye <3 har du testet negativt før dette?
Misunner deg. I morgon er den enda sterkere.Dagens test[emoji5]
Edit: la til gårsdagens ista[emoji85][emoji23]![]()
Sterkere i dag[emoji846]Hadde du sterkere strek i går?
Håper du får to streker snart[emoji173]Misunner deg. I morgon er den enda sterkere.
Håper det. Når jeg får positive, øker dei 2 til 3 dager så går det andre vegen. Misunner når andre barre øker og øker. Håper min dag kommer slik.Håper du får to streker snart[emoji173]
Hvor mange dager igjen til IKM?
Åh gratulerer så mye <3 har du testet negativt før dette?
Ikke tenk på ølenJeg testet negativt helt fram til ikm og fikk ikke positiv før 3-4 dager etter [emoji43] har drukket jævli mye øl jevnlig over hele langhelga dessverre.. Tok en i går kveld bare fordi jeg ikke kjenner tegn til mensen og skulle hatt det for flere dager siden. Da var det plutselig sterk strek.
Tror det er mangen som har opplevd og drikke og positiv par dager etter. Det går nok bra.Jeg testet negativt helt fram til ikm og fikk ikke positiv før 3-4 dager etter [emoji43] har drukket jævli mye øl jevnlig over hele langhelga dessverre.. Tok en i går kveld bare fordi jeg ikke kjenner tegn til mensen og skulle hatt det for flere dager siden. Da var det plutselig sterk strek.
Dei gangane eg har negative G tester, ved ikm dagen er dei ganske sterke el testerTenker på noe:
Om man har sykt mange EL tester liggende, men få gtester,kan man ikke bruke EL testene når man nærmer seg IKM å se om man får utslag? Siden EL tester slår ut på graviditet?
Eller slår de ut på mens også?