Oss testetøser imellom

Dagens test, litt tydeligere strek[emoji4][emoji1317]
IMG_0865.jpg

Åh gratulerer så mye <3 har du testet negativt før dette?

Jeg testet negativt helt fram til ikm og fikk ikke positiv før 3-4 dager etter [emoji43] har drukket jævli mye øl jevnlig over hele langhelga dessverre.. Tok en i går kveld bare fordi jeg ikke kjenner tegn til mensen og skulle hatt det for flere dager siden. Da var det plutselig sterk strek.

Jeg testet negativt helt fram til ikm og fikk ikke positiv før 3-4 dager etter [emoji43] har drukket jævli mye øl jevnlig over hele langhelga dessverre.. Tok en i går kveld bare fordi jeg ikke kjenner tegn til mensen og skulle hatt det for flere dager siden. Da var det plutselig sterk strek.
Ikke tenk på ølen :) MANGE som drikker alkohol så tidlig,og ikke vet de er gravide :) Helt normalt :)

Tror det er mangen som har opplevd og drikke og positiv par dager etter. Det går nok bra.

Tenker på noe:
Om man har sykt mange EL tester liggende, men få gtester,kan man ikke bruke EL testene når man nærmer seg IKM å se om man får utslag? Siden EL tester slår ut på graviditet?
Eller slår de ut på mens også?

Tenker på noe:
Om man har sykt mange EL tester liggende, men få gtester,kan man ikke bruke EL testene når man nærmer seg IKM å se om man får utslag? Siden EL tester slår ut på graviditet?
Eller slår de ut på mens også?
Dei gangane eg har negative G tester, ved ikm dagen er dei ganske sterke el tester

Back
Topp