Oss testetøser imellom

20180518_100217.jpg

Jakten på pos.test.
Er bare på dpo7.. lovet meg selv å ikke begynne å teste før minst dpo 10 helst ikke før 12 enda jeg vet at det er for tilig har jeg svidd av «1» [emoji85] ikke overaskende helt blenda
leka hamster og kjøpte liksågodt 30 stk babyplan tester.. og ingen tiligtest heller.. litt vel optimist jeg [emoji23]
skal teste hver eneste dag nå.. får jeg antydning til strek må jeg teste ut morgen og kvell.. syns denne forskningen er litt spennende.. i en ellers alt for kjedelig ventetid [emoji6]

Hvordan får jeg til å slette kommentatene? [emoji85] blir mange tråder med « .» om jeg fortsetter å tulle

Hvor tidlig har dere fått positivt resultat?
Oppgi gjerne både i DPO og dager før IKM, da jeg er veldig usikker på sykluslengden min.
Hilsen en som er ny i denne testeverdenen, men som ikke tenker på stort annet...

Rett hjem fra jobb å må bare teste. Blenda Å så happy for at jeg har mange tester[emoji23]

Vedlegg

• 20180519_160452.jpg
    20180519_160452.jpg
    34,9 KB · Visninger: 200
Hvor tidlig har dere fått positivt resultat?
Oppgi gjerne både i DPO og dager før IKM, da jeg er veldig usikker på sykluslengden min.
Hilsen en som er ny i denne testeverdenen, men som ikke tenker på stort annet...

[emoji1] altoppslukende.. det har variert.. men fra 10 dpo og opp ( med noen få unntak) har ikm rund 15 dpo kan variere med en dag. Men syklusen min har variert veldig.. helt opp i 45 dager..

[emoji1] altoppslukende.. det har variert.. men fra 10 dpo og opp ( med noen få unntak) har ikm rund 15 dpo kan variere med en dag. Men syklusen min har variert veldig.. helt opp i 45 dager..

Jeg har også hatt sykluser oppe i 45 dager, og nede i 29.. så veldig varierende her også. Takk for svar!:)

Svara deg, men glemte å sitere dg..
Syns jeg ser rosa strek, men vanskelig å anta styrken ut fra bilde.
Ta en ny på morgenurin [emoji1319] dette er spennende [emoji177]

Tror det bare er skygger da jeg sliter med å se fargen på det siste bildet[emoji4] Men håper jeg tar feil[emoji16][emoji1317]

Back
Topp