God klem. Forferdelig å være tilbake på start atter en gang. Håper du kommer deg videre fort!! Vi er mange gamle travere som står på stedet hvil her inne og er på tide å gi stafettpinnen videre til de nye nå!Jeg er snart tilbake her....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God klem. Forferdelig å være tilbake på start atter en gang. Håper du kommer deg videre fort!! Vi er mange gamle travere som står på stedet hvil her inne og er på tide å gi stafettpinnen videre til de nye nå!Jeg er snart tilbake her....
Ja, det er sårt, men det er bare å prøve igjen. Får se hvor kjapt vi lykkes, og om kjæresten fortsatt mener at han vil kjøre på med en gang det er mulig.God klem. Forferdelig å være tilbake på start atter en gang. Håper du kommer deg videre fort!! Vi er mange gamle travere som står på stedet hvil her inne og er på tide å gi stafettpinnen videre til de nye nå!
blandet sammen dpo og datoer..... Var derfor det gikk så elegant opp i oppHar ikm på onsdag neste uke, altså om en uke [emoji4] Ellers hadde jeg nok svidd av en i dag [emoji85][emoji23]
blandet sammen dpo og datoer..... Var derfor det gikk så elegant opp i opp
Håper på at dette er mere enn en tilfeldig skyggestrek, hormonkrøll eller nok en kjemisk.
Vis vedlegget 239993
Oi.. den var jo ganske tydelig du!! Krysser fingrene for sterkere strek om noen dager !Håper på at dette er mere enn en tilfeldig skyggestrek, hormonkrøll eller nok en kjemisk.
Vis vedlegget 239993
Jeg er snart tilbake her....
Ja, jeg trodde vi skulle lykkes. Får håpe det går på et tredje forsøk [emoji16]Trist.. klemmer
SpennendeHåper på at dette er mere enn en tilfeldig skyggestrek, hormonkrøll eller nok en kjemisk.
Vis vedlegget 239993
Ja, jeg trodde vi skulle lykkes. Får håpe det går på et tredje forsøk [emoji16]
Jeg hadde sånn tempdropp i 2 dager før eggløsningTempen gikk endel ned og igår og jeg leste litt rundt og fikk opp forhåpningene. Men med tempen idag ble jeg så skuffet. Fy fader.. men kanskje det kan se ut som kroppen prøver på el? Eller mnd uten el igjen![]()
Takk[emoji173] Svakere skyggestrek i dag, tviler det er noe på gang.Spennendekrysser alt for deg!
Det skal det [emoji4]Da SKAL det gå!!
Lykke tilFort gjort [emoji23][emoji1303] Blir i alle fall testing på fredag [emoji85]