Oss testetøser imellom

Takk skal prøve, men er ikke så lett:) jeg går på crinone og er redd for at den kan skjule/ utsette en evt kjemisk. Får ringe legen å få målt hcg i morgen, blir sprø av testinga

Vet veldig godt hvordan det er... Jeg begynner å blø når det er kjemisk selv om jeg går på progesteron, men har skjønt at det utsetter blødning hos noen. Håper du får tatt blodprøver og får beroligende svar!

Helt klart negativ test i dag. Men jeg vet ikke om el i hele tatt tok turen denne runden. Så får teste hver dag til tr.
Eller det finnes en svak svak skygge, men så svak at den vil ikke på bilde=helt klart negativ iht min standard[emoji12]

Last edited:
Gøy at flere ser streken! Var imidlertid litt blod på papiret da jeg var på do nå nettopp, så er nok en kjemisk graviditet dette også, dessverre. :-(
Nei dritt, håper du blir positivt overrasket. [emoji173]

Takk, men ble nok ikke det. :-( Våknet opp til masse blod idag og på testen jeg tok for sikkerhets skyld, var det knapt mulig å skimte noe. Er skikkelig lei kjemiske graviditeter nå. :-(
Skjønner deg godt, måtte dette bli din siste kjemiske og heller erstattes av 9mnd svangerskap [emoji173]

Takk, men ble nok ikke det. :-( Våknet opp til masse blod idag og på testen jeg tok for sikkerhets skyld, var det knapt mulig å skimte noe. Er skikkelig lei kjemiske graviditeter nå. :-(
Leit å høre

Hmm.... ser dere noe her? Den berømte skyggestreken?
CA4D5E59-1F96-4C7F-8DDD-0203F4DC2245.jpeg
AECA7057-906C-479B-886E-62C1BB8F2B82.jpeg

7dpo og jeg klarte ikke å holde meg mer. Kjørte på med tidligtest på utvannet urin og den er selvsagt supernegativ [emoji849]

7dpo og jeg klarte ikke å holde meg mer. Kjørte på med tidligtest på utvannet urin og den er selvsagt supernegativ [emoji849]
Bilde!

Back
Topp