Pikenmedsvovelstikker
Forelsket i forumet
I følge mine beregninger er jeg kun 6 dpo i dag.. kan jeg ta feil kanskje?[emoji28] fikk 2 tester som så slik ut før fristen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fikk også antydning til strek 6 dpo, ble sterkere og sterkere [emoji4]I følge mine beregninger er jeg kun 6 dpo i dag.. kan jeg ta feil kanskje?[emoji28] fikk 2 tester som så slik ut før fristen![]()
![]()
Kult [emoji1] kanskje det er en liten spire på g da [emoji7]Jeg fikk også antydning til strek 6 dpo, ble sterkere og sterkere [emoji4]
Håper du har en spire [emoji4]Kult [emoji1] kanskje det er en liten spire på g da [emoji7]
Takk [emoji173] håper jeg ogHåper du har en spire [emoji4]
Beklager, 7 dpo må jeg være [emoji1]I følge mine beregninger er jeg kun 6 dpo i dag.. kan jeg ta feil kanskje?[emoji28] fikk 2 tester som så slik ut før fristen![]()
![]()
Ser noeI følge mine beregninger er jeg kun 6 dpo i dag.. kan jeg ta feil kanskje?[emoji28] fikk 2 tester som så slik ut før fristen![]()
![]()
klemJeg er snart tilbake her....
Takk! Starter å teste etter EL på lørdag.klem
Følger med jegTakk! Starter å teste etter EL på lørdag.
Lykke tilJeg er igang i måren allerede!°° hadde tenkt å vente til tidligst fredag,men klarer nok ikke detda er jeg 8 slo i Måren. Så ikke såååæåå gale da
Med 4 strimler har du jo en til hver morgen frem til IKM da.....Har testetrang til tusen men venter på bestilte tester. Tør ikke å bruke opp de få jeg har nå. Har 4 strimler og 2 clear blue. Bestilt masse på wish og eBay, men de kommer nok ikke på lenge enda [emoji33] 8 dpo i dag. Ikm 10 eller 11. Januar
Det blir spennende å se om kroppen går rett inn i ny syklus... Hvis jeg mister en tredje gang, så blir det utredning.Følger med jeg
Får håpe du slipper detDet blir spennende å se om kroppen går rett inn i ny syklus... Hvis jeg mister en tredje gang, så blir det utredning.
Enig !!Får håpe du slipper det
Får håpe du slipper det
Det håper jeg at jeg slipper og!Enig !!
Med 4 strimler har du jo en til hver morgen frem til IKM da.....