Oss testetøser imellom

Det er jo ikke tvil om strek her!
Vil kanskje tenke du ikke er så mye som 16dpo, men samtidig kan disse kroppene finne på så mye rart. Vil anbefale å få målt hcg i blod over helga. Lykke til

Gøy at flere ser streken! Var imidlertid litt blod på papiret da jeg var på do nå nettopp, så er nok en kjemisk graviditet dette også, dessverre. :-(

Gøy at flere ser streken! Var imidlertid litt blod på papiret da jeg var på do nå nettopp, så er nok en kjemisk graviditet dette også, dessverre. :-(
Æsj

Jeg la inn bestilling nå,og først sto det forventet levering ca 9-11 jan...supert tenkte jeg når IKM er 9.1...men så når bestillingen gikk gjennom sto det forventet 11-18 januar:wacky:
Pleier de å komme før?:rolleyes::D
Jeg fikk de på 8 dager, 1 dag etter antatt levering. Jeg bestilte også på en fredagskveld, så de ble ikke sendt før på mandagen. Men kan jo være at den ble forandret pga helligdager nå.

Jeg fikk de på 8 dager, 1 dag etter antatt levering. Jeg bestilte også på en fredagskveld, så de ble ikke sendt før på mandagen. Men kan jo være at den ble forandret pga helligdager nå.

Takk for svar!
Hvis jeg er heldig kommer de i begynnelsen av uke 2.
Like greit det så får jeg ikke testet før ikm:p
Har en tidlig test og en digital, men digital venter jeg med til jeg er mer eller mindre helt sikker.

Blir så bekymra når jeg ikke ser stigning. Vet jo at man ikke skal måle det med tester. Fikk gravid 1-2 på digital 29/12. Dette er ikke sensitive tester men RFSU test ofte, er de dårlig?. Har nok en gang gått i denne teste fella
F0813ED4-562D-4BE6-BBC4-993C56ABD9EE.jpeg
2003DFF0-7C59-40A7-94BA-749E3B1DD35F.jpeg

Blir så bekymra når jeg ikke ser stigning. Vet jo at man ikke skal måle det med tester. Fikk gravid 1-2 på digital 29/12. Dette er ikke sensitive tester men RFSU test ofte, er de dårlig?. Har nok en gang gått i denne teste fellaVis vedlegget 239840Vis vedlegget 239839
Det er da ganske stor forskjell fra 29-31. Og er set ikke RFSU som er så treige?

Blir så bekymra når jeg ikke ser stigning. Vet jo at man ikke skal måle det med tester. Fikk gravid 1-2 på digital 29/12. Dette er ikke sensitive tester men RFSU test ofte, er de dårlig?. Har nok en gang gått i denne teste fellaVis vedlegget 239840Vis vedlegget 239839

Det kan være ulik mengde fargestoff i testen også, så ikke se på strekfargen. Jeg opplevde svakere farge på testen selv om hcg målt med blodprøve var steget fra 21 til 44. Det var riktignok på wondfostrimler. Ikke bekymre deg! :)

Det kan være ulik mengde fargestoff i testen også, så ikke se på strekfargen. Jeg opplevde svakere farge på testen selv om hcg målt med blodprøve var steget fra 21 til 44. Det var riktignok på wondfostrimler. Ikke bekymre deg! :)
Takk skal prøve, men er ikke så lett:) jeg går på crinone og er redd for at den kan skjule/ utsette en evt kjemisk. Får ringe legen å få målt hcg i morgen, blir sprø av testinga

Hiver meg på her [emoji23] testa i dag. Ser streken bedre live, men livredd for at det kun er skygge. Har IKM 3 januar, så lurer på om jeg skal vente med å ta en ny til da. Men denne sterkere enn i går. Da var det ikke noe strek tror jeg. Bilde øverst fra i går. Bilde nederst fra i dag. Har så sinnsykt vondt i puppene og kan ikke forstå at det er noe annet enn en spire på gang. Masse stikkinger, tisser ofte og murringer.
58b4fa679a35e629f17299b6b498472e.jpg

13b2d168edfb7c6501ed690a76a5dbc8.jpg

Back
Topp