Oss testetøser imellom

Jaa[emoji173]️ Hvordan går det med deg/dere? Har nesten ikke vært her inne i det siste [emoji173]️

Jeg er på CD10, blir en syklus uten fokus på prøving! Og det er veldig godt kjenner jeg[emoji7] ingen vondt grapefruktjuice, hostesaft osv! Må teste etter EL og tempe, for jeg skal ta scratching mellom EL og mens![emoji5] er oppstart av nytt forsøk neste syklus! Håper jeg får litt lenger syklus denne gangen, for hvis ikke kan jeg stå i fare for å få mens i en annen uke enn den jeg er satt opp på forsøk i[emoji51] og det er ganske fullt på St.Olavs i Januar[emoji51]

Åå, kan merke at jeg snart kommer inn her til dere altså! Må bare få bestilt mange tester [emoji85] Kan ikke gjøre det nå fordi vi bor i et land uten postgang, flytter hjem igen om noen uker, men akkurat nå kan jeg kun bestille ting hjem til svigers og det er ikke et alternativ [emoji14]
Værste er at jeg egentlig har lovet meg selv å ikke gå "testeamok". Men jeg slutta på pillen for to uker siden og klør etter å teste[emoji23][emoji23][emoji23] Det er jo helt teit [emoji28][emoji31]

image.jpg
Kan noen se noe på denne testen? Har tatt ut strimmelen fra A1-testen. Fikk opp håpet igjen idag med svake streker på vanlig Babyplanstrimler, men ser ikke noe særlig på A1. Det vil si, jeg veksler mellom å synes at jeg skimter noe til ikke å se noe som helst. Hjelper ikke på at jeg er på besøk uten tilgang til gode lyskilder... Mannen ser ingenting.

Åå, kan merke at jeg snart kommer inn her til dere altså! Må bare få bestilt mange tester [emoji85] Kan ikke gjøre det nå fordi vi bor i et land uten postgang, flytter hjem igen om noen uker, men akkurat nå kan jeg kun bestille ting hjem til svigers og det er ikke et alternativ [emoji14]
Værste er at jeg egentlig har lovet meg selv å ikke gå "testeamok". Men jeg slutta på pillen for to uker siden og klør etter å teste[emoji23][emoji23][emoji23] Det er jo helt teit [emoji28][emoji31]

Så spennende da! Du er definitivt ikke teit [emoji5] Jeg sitter her, det er 3-4 dager siden eggløsning og jeg klør i fingrene etter å teste [emoji23] Masse lykke til! Håper den sitter [emoji6]

Vis vedlegget 239732 Kan noen se noe på denne testen? Har tatt ut strimmelen fra A1-testen. Fikk opp håpet igjen idag med svake streker på vanlig Babyplanstrimler, men ser ikke noe særlig på A1. Det vil si, jeg veksler mellom å synes at jeg skimter noe til ikke å se noe som helst. Hjelper ikke på at jeg er på besøk uten tilgang til gode lyskilder... Mannen ser ingenting.

Jeg ser «noe» - er bildet tatt over fristen?

Frustrerende, men litt rart at strekene ikke blir ordentlig sterke etter såpass antall dager!

Vis vedlegget 239732 Kan noen se noe på denne testen? Har tatt ut strimmelen fra A1-testen. Fikk opp håpet igjen idag med svake streker på vanlig Babyplanstrimler, men ser ikke noe særlig på A1. Det vil si, jeg veksler mellom å synes at jeg skimter noe til ikke å se noe som helst. Hjelper ikke på at jeg er på besøk uten tilgang til gode lyskilder... Mannen ser ingenting.
Jeg ser, krysser for sterkere strek i morgen.

Så spennende da! Du er definitivt ikke teit [emoji5] Jeg sitter her, det er 3-4 dager siden eggløsning og jeg klør i fingrene etter å teste [emoji23] Masse lykke til! Håper den sitter [emoji6]
Godt å vite at jeg ikke er alene [emoji28]
Skjønner deg godt jeg [emoji6] Jeg vet jo ikke engang om jeg har hatt eggløsning, og jeg har PCOS så sjansen for at den sitter men en gang er minimal, men det er jo liksom så spennende likevel [emoji16]
Krysser fingrene for deg[emoji120]

Er på 7 dpo idag. Når testet dere tidligst? Og når bør jeg begynne å teste?

Det absolutt beste er å holde seg så lenge som mulig- om man klarer! Da slipper man tyding av streker og man får klarere svar! Men det er lettere sagt enn gjort[emoji12][emoji12]

Klør i fingrene etter å begynne å teste [emoji85] er bare dpo 5 så er fortsatt litt tidlig , men har et lager av tester så tenker tilfelle det er positivt så må jeg begynne å svi av tester snart... kjedelig å brenne inne med de lissom [emoji23][emoji23]

Jeg er på CD10, blir en syklus uten fokus på prøving! Og det er veldig godt kjenner jeg[emoji7] ingen vondt grapefruktjuice, hostesaft osv! Må teste etter EL og tempe, for jeg skal ta scratching mellom EL og mens![emoji5] er oppstart av nytt forsøk neste syklus! Håper jeg får litt lenger syklus denne gangen, for hvis ikke kan jeg stå i fare for å få mens i en annen uke enn den jeg er satt opp på forsøk i[emoji51] og det er ganske fullt på St.Olavs i Januar[emoji51]

Så mye som dere har vært i mellom det siste året kan jeg se for meg det er deilig og ikke ha fokus på prøvingen [emoji173]️ Blir så spennende med nytt forsøk, og sa skal den spiren sitte!! Terminspire skal det bli [emoji173]️da krysser jeg fingrene for at du får litt lenger syklus!
Håper syklusen min er normal denne mnd, har vært 20 dager forrige gang.

Blir så spennende!! Kjenner meg igjen i testingen, jeg er nok en av de værste testetøsene[emoji7][emoji23][emoji23]

Godt å vite at jeg ikke er alene [emoji28]
Skjønner deg godt jeg [emoji6] Jeg vet jo ikke engang om jeg har hatt eggløsning, og jeg har PCOS så sjansen for at den sitter men en gang er minimal, men det er jo liksom så spennende likevel [emoji16]
Krysser fingrene for deg[emoji120]

Krysser fingrene for deg også [emoji322][emoji322] Heia oss [emoji1]

Alle disse er tatt på samme urin idag.. hva skal man tro?? Testa like svakt på billigtestene igår som idag,men kjemisk ville vel ikke gitt såpass utslag på CB?
Når er ikm?
Gratulerer så mye med positive tester[emoji323] [emoji173] [emoji256] [emoji294] [emoji108] [emoji1]
Kjemisk kan man ikke vite før etter 5+0, men etter helgen dra til lege og test hcg stigning. Eneste "sikre" for hva stigning. Som du ser er det vanskelig å være sikker med tester da de er avhengig av konsentrasjon, merke, variasjon innenfor merke osv.

T
Når er ikm?
Gratulerer så mye med positive tester[emoji323] [emoji173] [emoji256] [emoji294] [emoji108] [emoji1]
Kjemisk kan man ikke vite før etter 5+0, men etter helgen dra til lege og test hcg stigning. Eneste "sikre" for hva stigning. Som du ser er det vanskelig å være sikker med tester da de er avhengig av konsentrasjon, merke, variasjon innenfor merke osv.
Tror det er om 4 dager ca ..

Har 30 dagers sykluser ca tror jeg :confused:

Da får man bare vente å se :yuck:

Jeg ser «noe» - er bildet tatt over fristen?

Frustrerende, men litt rart at strekene ikke blir ordentlig sterke etter såpass antall dager!

Bildet er tatt en god stund før fristen utløp. Interessant at du også ser "noe". Jeg tenker at enten er det en kjemisk graviditet, som kanskje er det mest sannsynlige, eller så er jeg 11-12 dpo istedenfor 15. Ser på tempingen min at det er en mulighet for at EL var noen dager senere, for jeg hadde dårlig temperaturstigning og en temp under coverline de første dagene.

Jeg ser, krysser for sterkere strek i morgen.

Så spennende at du også ser noe! Håper at jeg får en skikkelig strek imorgen og er gravid.

God ettermiddag testetøser [emoji4] Etter å ha lest om hvor dere bestiller deres tester, bestilte jeg en liten haug fra wish. Tenkte ikke på leveringstid før jeg hadde kjørt gjennom ordren [emoji849] Hvor lenge pleier dere å måtte vente på tester når dere bestiller på wish?

Hvordan går det med deg? Ikke sett deg i terminforum enda [emoji851]

Jeg tør ikke gå inn der helt ennå... det blir så vondt hvis jeg må dra derfra igjen. Er 8+3 eller 8+1 i dag. Ny ultralyd på tirsdag - ny sjanse for vinn eller forsvinn. [emoji13] Er så himla kvalm og dårlig. Andre uka innlagt nå. Får alt av næring intravenøst. Håper det blir bedre snart... [emoji1303]

Back
Topp