Tusen takkJuhuuu! Gratulerer til deg! Denne gangen MÅ det da gå bra!!! [emoji1303][emoji7] Krysser alt jeg har for deg og den lille!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkJuhuuu! Gratulerer til deg! Denne gangen MÅ det da gå bra!!! [emoji1303][emoji7] Krysser alt jeg har for deg og den lille!!!
Juhuuu! Gratulerer til deg! Denne gangen MÅ det da gå bra!!! [emoji1303][emoji7] Krysser alt jeg har for deg og den lille!!!
Kjenner den. Bare lurte siden CB early kan være litt kjip med falske strekerJa en RFSU test, der var det en knapt synlig strek. Har en cb uke indikator liggende, tror nok den må til pers litt seinere. Blir jo helt tullerusk av å ha sett strek, klarer ikke ha tester liggende uten å bruke de
gratulerer. Krysser fingrene for at det holder i mål denne gangenFikk disse nåGla, redd og skremt samtidig.
Redd for kjemisk og sa/MA
Har begynt på crinone og albyl e i dag.
Tusen takkgratulerer. Krysser fingrene for at det holder i mål denne gangen
Tja si det .i dag ville jeg tippaHmm, fikk disse nå. Vil dere si at EL er i dag eller i morgen?[emoji848][emoji12] positiv strimmel og CB kl 13:00 i dag og negativ 4 timer senere og enda mer negativ nå 8 timer senere.
![]()
![]()
Hadde disse kl 13:00 - testet ikke tidligere:
![]()
![]()
happy humping-det skjønner jeg veldig godtTusen takkTør ikke håpe ennå blir så knust om det ikke går.
ikke godt å si, uansett er det bare å slenge inn aksjer, egget lever et døgn etter det er sluppetHmm, fikk disse nå. Vil dere si at EL er i dag eller i morgen?[emoji848][emoji12] positiv strimmel og CB kl 13:00 i dag og negativ 4 timer senere og enda mer negativ nå 8 timer senere.
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja man blir « klok av skade» er det ikke det man sier. Syns testene fortsatt er svake sånn var det sist også-det skjønner jeg veldig godt
Tipper på i dag jeg ogsåTja si det .i dag ville jeg tippahappy humping
Hmm, fikk disse nå. Vil dere si at EL er i dag eller i morgen?[emoji848][emoji12] positiv strimmel og CB kl 13:00 i dag og negativ 4 timer senere og enda mer negativ nå 8 timer senere.
![]()
![]()
![]()
![]()
Positiv el her idag også, satser på negativ i morgen. Tempdropp idag
Jeg testet blenda hvit i dag, men er uansett ikke rart med tanke på at jeg kun er 5 dpoSånn er det når man er testegal, med altfor mange tester liggende! Håperhåper på positiv test om noen dager, selv om jeg vet at vi kanskje har oddsene mot oss. Siste forsøk før vi vil søke oss inn til IVF, så krysser fingrene for at vi er heldige denne pp
![]()
Fikk disse nå[emoji173]️ Gla, redd og skremt samtidig.
Redd for kjemisk og sa/MA
Har begynt på crinone og albyl e i dag.
Tusen takk!Masse lykke til [emoji322][emoji322] Krysser fingrene for dere!
Herlig at du snart er i dpo-land igjen[emoji7][emoji7] håper spiren sitter nå[emoji173]️