Oss testetøser imellom

Jeg er snart tilbake her....
God klem. Forferdelig å være tilbake på start atter en gang. Håper du kommer deg videre fort!! Vi er mange gamle travere som står på stedet hvil her inne og er på tide å gi stafettpinnen videre til de nye nå!

God klem. Forferdelig å være tilbake på start atter en gang. Håper du kommer deg videre fort!! Vi er mange gamle travere som står på stedet hvil her inne og er på tide å gi stafettpinnen videre til de nye nå!
Ja, det er sårt, men det er bare å prøve igjen. Får se hvor kjapt vi lykkes, og om kjæresten fortsatt mener at han vil kjøre på med en gang det er mulig.

Har ikm på onsdag neste uke, altså om en uke [emoji4] Ellers hadde jeg nok svidd av en i dag [emoji85][emoji23]
blandet sammen dpo og datoer..... Var derfor det gikk så elegant opp i opp

Håper på at dette er mere enn en tilfeldig skyggestrek, hormonkrøll eller nok en kjemisk.
20180103_213539.jpg

Jeg vil og teste! Har noen liggende, aner ikke sensitivitet, men de går ut på dato om et par måneder, så ingen vits å spare på dem vel [emoji23] Har ikke fått tilbake mensen etter p-pille slutt 15.12. Evig optimist[emoji38]

Får ikke sove..så da ligger jeg å leser hele halve forumet.. i morgen er det på tide å ta g test etter MA, e den positiv blir det blodprøver fant æ ut. Så vet ikke helt hva æ håper på, positivt fordi 23 desember kosen har gitt resultat eller negativ sånn at jeg er sikker på at cytotec kuren for 28 dager siden virket. ?? Hm..

Tempen gikk endel ned og igår og jeg leste litt rundt og fikk opp forhåpningene. Men med tempen idag ble jeg så skuffet. Fy fader.. men kanskje det kan se ut som kroppen prøver på el? Eller mnd uten el igjen
d9b338e1dbeeaca41ee23adb27dcb48c.png

Negativ strimmel i dag. 8 dpo. Får nye tester i posten i måren. Så gir meg ikke før event tr kommer :p

Back
Topp