Oss testetøser imellom

Tusen takk for oppmuntrende ord [emoji4] Kommer nok ikke helt til å tro på det før jeg har en digital test som sier at jeg er på bukken [emoji1] Trodde vi skulle bruke endel tid, for har prøvd tidligere (med en tidligere kjæreste) for mange år siden, og da fikk vi det ikke til. Prøvde over ett år og gikk på pergo og full pakke, fikk det ikke til.

Helt utrolig hva den rette mannen kan gjøre ;)

Shit! Gikk og sjekket testen igjen nå. Den er rett over 30 min gammel da.. 35-40 ish.Hva tenker dere? [emoji33]
f78f962399eab877fe2ecbc3b9a3db53.jpg
Hurra for deg! [emoji7]

Shit! Gikk og sjekket testen igjen nå. Den er rett over 30 min gammel da.. 35-40 ish.Hva tenker dere? [emoji33]
f78f962399eab877fe2ecbc3b9a3db53.jpg
Ser da svært så lovende ut

Og hvor er bildene liksom?
Orker ikke å legge ut negative tester, for det er skygger som aldri vil vises på bilde[emoji57]
Negativ som bare det, skyggen kommer nok av der streken skal være når en blir gravid en gang.

Orker ikke å legge ut negative tester, for det er skygger som aldri vil vises på bilde[emoji57]
Negativ som bare det, skyggen kommer nok av der streken skal være når en blir gravid en gang.
klem

sånne er kjipe!

Testet på nytt sikkert 5ganger og bare skygge. Mye svakere enn i går, tror det var nok en tullestrek på meg.

Så utrolig teit :( Bruker du tester fra samme leverandør som sist? Siden du opplever så mange skyggestreker?

Så utrolig teit :( Bruker du tester fra samme leverandør som sist? Siden du opplever så mange skyggestreker?
Bruke babyplan, men den viste jo så masse skyggestreker, så bytta til to streker. Har ikke opplevd skyggestreker der utenom ved kjemisk.

Bruke babyplan, men den viste jo så masse skyggestreker, så bytta til to streker. Har ikke opplevd skyggestreker der utenom ved kjemisk.

Da krysser vi fingrene for det!

Testet igjen etter å ha holdt meg i ca 4 timer, helt fullstendig hvit. Til og med etter en halvtime [emoji17] Men den forrige jeg tok hadde jeg holdt meg i nesten 9 timer da, så har ikke gitt opp håpet helt enda [emoji4] Prøver igjen i morgen tidlig. Har en merkelig stølhetsfølelse helt nede i magen, og spesielt på ene siden(?)

Den nederste er vell nesten blank eller ser noen noe . ( håper ikke er strek på den) :)'
Men i neste uke må det gjerne komme ny strek der :)
75310e7708ec2619ec6abdec8c9bfc43.jpg

Jeg har brukt de fra tostreker nå, og jeg får skygge på ALLE!!!!!! Forrige pp trooor jeg det kan ha vært en kjemisk, for den ble "tydeligere" til å med 1 dag etter TR, så ble den helt blank . Mens i dag fikk jeg skygge igjen.. Heldigvis siste av de testene, så får annet merke i posten i måren :) Men kommer skyggen din etter tidsfristen?? det gjorde min i dag ihvertfall

Back
Topp