Gårdsfrua5
Flørter med forumet
Jeg tenkte å prøve eggløsningstester denne måneden, og lurer på hvor mange ganger og når på dagen dere tester? Føler jeg er helt grønn på dette området [emoji85]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til
Har brukt å tatt de på ettermiddagen. Men er man veldig hardcore kan man ta både morgen og ettermiddag/kveldJeg tenkte å prøve eggløsningstester denne måneden, og lurer på hvor mange ganger og når på dagen dere tester? Føler jeg er helt grønn på dette området [emoji85]
Kjipt. Får håpe det bare var litt tidligTakk takk [emoji4] Jeg eier jo ikke selvdisiplin, så tok en test i dag. Like hvit som den jeg tok for 2 dager siden [emoji30] Hopper nok over testing i morgen og venter til lørdag/søndag.
Oii spennendeHåper på at dette er mere enn en tilfeldig skyggestrek, hormonkrøll eller nok en kjemisk.
Vis vedlegget 239993
PreggisShit! Gikk og sjekket testen igjen nå. Den er rett over 30 min gammel da.. 35-40 ish.Hva tenker dere? [emoji33]![]()
Preggis[emoji173][emoji173]
Slik var de første 2 dagene jeg testet sist jeg var gravidShit! Gikk og sjekket testen igjen nå. Den er rett over 30 min gammel da.. 35-40 ish.Hva tenker dere? [emoji33]![]()
Slik var de første 2 dagene jeg testet sist jeg var gravidla den fra meg, og når jeg såg på den en stund etter var det komt rosa strek. Min erfaring er at så lenge streken faktisk blir rosa er det et godt tegn. Om 1 dag eller 2 kommer den nok innen tidsfristen
![]()
Shit! Gikk og sjekket testen igjen nå. Den er rett over 30 min gammel da.. 35-40 ish.Hva tenker dere? [emoji33]![]()
Ikm samtidig vi daDen er absolutt rosa [emoji7] Shiiiiiit! Jeg tør ikke helt å slippe jubelen løs enda. Er bare 9dpo. Tester igjen i kveld eller i morgen tidlig og nistirrer på testen for å se når streken kommer [emoji1] Har ikm på onsdag/torsdag neste uke.
Shit! Gikk og sjekket testen igjen nå. Den er rett over 30 min gammel da.. 35-40 ish.Hva tenker dere? [emoji33]![]()

Jeg vil si at du har en muffins i ovnen![]()
Ikm samtidig vi daJeg fikk bare opp en skyggestrek jeg etter tidsfristen
får nye tester i måren da, så kommer nok til å teste fram til det ikke er mer håp
Har EGENTLIG troen, men det hadde jeg sist pp også .. var foresten ca 8 dpo sist da jeg fikk slik test.
![]()
Strek! Gratulerer![]()
gleder mg til å se fremgangen dinTakk [emoji5] Tør ikke helt å slippe jubelen løs enda [emoji15]
gleder mg til å se fremgangen din![]()
[emoji173] håper jeg også, men tror det er tullestrek det der. Alle de andre testene er bare skygge. [emoji17]Oii spennende[emoji173]️Ser strek der, håper vi kan rusle over til samme termin forum etterhvert.