Oss testetøser imellom

Jeg tenkte å prøve eggløsningstester denne måneden, og lurer på hvor mange ganger og når på dagen dere tester? Føler jeg er helt grønn på dette området [emoji85]

Jeg tenkte å prøve eggløsningstester denne måneden, og lurer på hvor mange ganger og når på dagen dere tester? Føler jeg er helt grønn på dette området [emoji85]
Har brukt å tatt de på ettermiddagen. Men er man veldig hardcore kan man ta både morgen og ettermiddag/kveld :-) hvis man har kort lh topp. Men det finner du ut av ;-)har iallefall fått positiv på ettermiddagen

Takk takk [emoji4] Jeg eier jo ikke selvdisiplin, så tok en test i dag. Like hvit som den jeg tok for 2 dager siden [emoji30] Hopper nok over testing i morgen og venter til lørdag/søndag.
Kjipt. Får håpe det bare var litt tidlig

Shit! Gikk og sjekket testen igjen nå. Den er rett over 30 min gammel da.. 35-40 ish.Hva tenker dere? [emoji33]
f78f962399eab877fe2ecbc3b9a3db53.jpg

Shit! Gikk og sjekket testen igjen nå. Den er rett over 30 min gammel da.. 35-40 ish.Hva tenker dere? [emoji33]
Slik var de første 2 dagene jeg testet sist jeg var gravid :) la den fra meg, og når jeg såg på den en stund etter var det komt rosa strek. Min erfaring er at så lenge streken faktisk blir rosa er det et godt tegn. Om 1 dag eller 2 kommer den nok innen tidsfristen :)

Slik var de første 2 dagene jeg testet sist jeg var gravid :) la den fra meg, og når jeg såg på den en stund etter var det komt rosa strek. Min erfaring er at så lenge streken faktisk blir rosa er det et godt tegn. Om 1 dag eller 2 kommer den nok innen tidsfristen :)

Den er absolutt rosa [emoji7] Shiiiiiit! Jeg tør ikke helt å slippe jubelen løs enda. Er bare 9dpo. Tester igjen i kveld eller i morgen tidlig og nistirrer på testen for å se når streken kommer [emoji1] Har ikm på onsdag/torsdag neste uke.

Jeg vil si at du har en muffins i ovnen :D

Den er absolutt rosa [emoji7] Shiiiiiit! Jeg tør ikke helt å slippe jubelen løs enda. Er bare 9dpo. Tester igjen i kveld eller i morgen tidlig og nistirrer på testen for å se når streken kommer [emoji1] Har ikm på onsdag/torsdag neste uke.
Ikm samtidig vi da :) Jeg fikk bare opp en skyggestrek jeg etter tidsfristen :( får nye tester i måren da, så kommer nok til å teste fram til det ikke er mer håp :p Har EGENTLIG troen, men det hadde jeg sist pp også .. var foresten ca 8 dpo sist da jeg fikk slik test. :)

Jeg vil si at du har en muffins i ovnen :D

Tusen takk for oppmuntrende ord [emoji4] Kommer nok ikke helt til å tro på det før jeg har en digital test som sier at jeg er på bukken [emoji1] Trodde vi skulle bruke endel tid, for har prøvd tidligere (med en tidligere kjæreste) for mange år siden, og da fikk vi det ikke til. Prøvde over ett år og gikk på pergo og full pakke, fikk det ikke til.

Ikm samtidig vi da :) Jeg fikk bare opp en skyggestrek jeg etter tidsfristen :( får nye tester i måren da, så kommer nok til å teste fram til det ikke er mer håp :p Har EGENTLIG troen, men det hadde jeg sist pp også .. var foresten ca 8 dpo sist da jeg fikk slik test. :)

Jeg heier på deg [emoji322] Krysser fingrene for deg! Blir testing på meg også i morgen. Sikkert i kveld også [emoji849]

Oii spennende[emoji173]️Ser strek der, håper vi kan rusle over til samme termin forum etterhvert.
[emoji173] håper jeg også, men tror det er tullestrek det der. Alle de andre testene er bare skygge. [emoji17]

Back
Topp