Oss testetøser imellom

Da var utskrapningen overstått og jakten på en syklus begynner :p håper ikke det tar for lang tid før el melder sin ankomst! :wtf:

Nå har det tydeligvis klikka for meg :p Tok en cb ukesindikator i påvente av billigtestene. Det stod ikke gravid. Demonterte testen og det er 3 blå streker der. Noen som sitter på saftig informasjon om hvordan ukesindikatoren skal se ut innvendig? Jeg har forsøkt å Google meg til svaret.
Det er alltid tre streker på de testene. Hvordan den slår ut avhenger av styrken.
Jeg fikk negativ morgen 9 dpo men positiv på kvelden. Så på nett at det var bare tilfeldig den var negativ på morgenen ift hvordan andres så ut som hadde fått positiv og demontert.

Jeg stolte ikke på den nederste, og tok en til!:woot:
Den øverste er innenfor tidsfristen:)
4 dager til IKM, uff mye kan skje..:eek:
Der var det ikke tvil

Ja, alt for mye som kan gå galt.

Det er akkurat det.... jeg må i hvert fall over IKM og helst til uke 12 og en ul og nipt-test før jeg kan konkludere med at det kan gå bra.:rolleyes:
Jeg skal til 4+0 i første omgang, etter å ha sett testene bli sterkere. Og så er det uke for uke og TUL for TUL derfra. Og så går det vel an å slippe skuldrene litt ned etter 12-14 uker..

Jeg skal til 4+0 i første omgang, etter å ha sett testene bli sterkere. Og så er det uke for uke og TUL for TUL derfra. Og så går det vel an å slippe skuldrene litt ned etter 12-14 uker..

Hvor mange uker er du nå da? Når får du TUL?
Jeg antar at jeg vil få det jeg og siden det var Downs og ikke levedyktig sist gang?
Etter nipt kan jeg slappe av tror jeg.

Hvor mange uker er du nå da? Når får du TUL?
Jeg antar at jeg vil få det jeg og siden det var Downs og ikke levedyktig sist gang?
Etter nipt kan jeg slappe av tror jeg.
3+4 idag.
Har mista så mange ganger at jeg skal følges tett av gyn. Hadde også en BO med perfekte hcg-verdier så har liksom bare UL jeg kan stole på. Vet ikke om han mente jeg skulle inn før 6+0, men nekter gå lenger enn mellom 6 og 7 uker ihvertfall. Og så regner jeg med det blir ukentlig UL resten av første trimester.
Ift din historikk sånn sett får du vel fosterdiagnostikk på sykehuset omkring 12-14 uker?

Negativ i dag også. 9 dpo. Kon en skyggestrek innen tidsfristen i dag (i går kom den ikke før testen var tørket) . Men det er nok bare tullestreker siden det ikke er farge på dem :( jaaajaaa...

Her kom tr, testet da og fikk sterkere strek. Ikke noe som går veien her.
20180106_110529.jpg
20180106_110934.jpg
20180106_110510.jpg
20180106_110821.jpg

Negativ i dag også. 9 dpo. Kon en skyggestrek innen tidsfristen i dag (i går kom den ikke før testen var tørket) . Men det er nok bare tullestreker siden det ikke er farge på dem :( jaaajaaa...

Ikke gi opp håper helt enda da [emoji5] Mensen er vel ikke kommet enda? Det jeg klamrer meg fast i nå i alle fall :)

3+4 idag.
Har mista så mange ganger at jeg skal følges tett av gyn. Hadde også en BO med perfekte hcg-verdier så har liksom bare UL jeg kan stole på. Vet ikke om han mente jeg skulle inn før 6+0, men nekter gå lenger enn mellom 6 og 7 uker ihvertfall. Og så regner jeg med det blir ukentlig UL resten av første trimester.
Ift din historikk sånn sett får du vel fosterdiagnostikk på sykehuset omkring 12-14 uker?

Det er bra du før tett oppfølging. Bare noen dager igjen til IKM, dette går veien:)
Jeg mener de sa det vil bli tul og duotest. jeg vil ta nipt i Sverige i uke 10, stoler ikke bare på duotest.

Når tar du kontakt med lege? Etter IKM?

3+4 idag.

Da ligger jeg 1 dag bak deg:), 3+4 idag.

Back
Topp