Oss testetøser imellom

Jeg tør ikke gå inn der helt ennå... det blir så vondt hvis jeg må dra derfra igjen. Er 8+3 eller 8+1 i dag. Ny ultralyd på tirsdag - ny sjanse for vinn eller forsvinn. [emoji13] Er så himla kvalm og dårlig. Andre uka innlagt nå. Får alt av næring intravenøst. Håper det blir bedre snart... [emoji1303]

Oi det er såpass ja! Men du hadde hyperremesis sist å? Vi får satse på alt er like bra i morgen :-) da er du litt lengre enn meg da :-) blir spennende å høre hvordan det går [emoji4] krysser fingrene for at det går bra med begge to[emoji4][emoji1319]

Oi det er såpass ja! Men du hadde hyperremesis sist å? Vi får satse på alt er like bra i morgen :-) da er du litt lengre enn meg da :-) blir spennende å høre hvordan det går [emoji4] krysser fingrene for at det går bra med begge to[emoji4][emoji1319]

Lykke til ønskes din vei også!

Jeg tør ikke gå inn der helt ennå... det blir så vondt hvis jeg må dra derfra igjen. Er 8+3 eller 8+1 i dag. Ny ultralyd på tirsdag - ny sjanse for vinn eller forsvinn. [emoji13] Er så himla kvalm og dårlig. Andre uka innlagt nå. Får alt av næring intravenøst. Håper det blir bedre snart... [emoji1303]
Er vel et godt tegn den hypermesis dritten da[emoji6]
Regner med spiren blinker heftig godt på tirsdag også[emoji173] [emoji7] [emoji108] [emoji256]

7323ad8b67e70ac023cd6cc029a02f14.heic

IKM imorgen.. Holdt meg fra å tisse i 10 timer idag [emoji28] Testet når jeg kom hjem igjen og testen blir sånn.. Jeg syns jeg ser noe, det gjør sambo også..
Flere som ser? [emoji849] tøysestrek eller?

Åhhj kjære vene... så dårlig :( får håpe og krysse og tro at det nå er meningen at det blir et langt svangerskap...for det å være kvalm , for ikke å snakke om det å være så dårlig at man blir innlagt... det bør jo virkelig gi uttelling!!! Å gå rundt å være uggen og kvalm i uke etter uke, uten at det kommer noe utav det.. det e toppen av urettferdighet når det kommer til dame kroppen.
Krysser så alt jeg har for deg krølle :)
God nyttårs klem på forskudd

Du er sterk som ligger inlagt pga kvalme:)
Dette går bra! Allerede uke 8, så flott:happy:
Når pleier kvalmen å gi seg for deg?

7323ad8b67e70ac023cd6cc029a02f14.heic

IKM imorgen.. Holdt meg fra å tisse i 10 timer idag [emoji28] Testet når jeg kom hjem igjen og testen blir sånn.. Jeg syns jeg ser noe, det gjør sambo også..
Flere som ser? [emoji849] tøysestrek eller?
Ser[emoji4] håper det er strek strek[emoji108] [emoji173] [emoji7] [emoji1]

Idag har jeg fått veldig svake streker på tre vanlige babyplanstrimler. Hadde gitt opp og sluttet med progesteron for 1 1/2 døgn siden, så er det noe der, har jeg kanskje ødelagt alt. :-(

Fikk veldig svake kryss på cb pluss og tidlig og svak strek en gang på A1, men gav opp da cb pluss streken ble svakere. Babyplan fikk jeg bare svak strek på før fristen og så forsvant den igjen, men ingenting på den igår og i forigårs. Idag derimot er det svak strek på tre tester og jeg skimter den fortsatt etter fristen.

Er bortreist og det er så elendig lys her at jeg får dem ikke med på noe bilde. Må få kjøpt meg bedre tester og har puttet inn en lutinus (progesteron) for sikkerhets skyld.

Tror jeg er 15 dpo, så det er isåfall lite utslag til å være så langt, men ser at ff muligens kan ha tatt feil så jeg er 12 dpo.
Hvordan har det gått utover dagen idag?

God ettermiddag testetøser [emoji4] Etter å ha lest om hvor dere bestiller deres tester, bestilte jeg en liten haug fra wish. Tenkte ikke på leveringstid før jeg hadde kjørt gjennom ordren [emoji849] Hvor lenge pleier dere å måtte vente på tester når dere bestiller på wish?
Jeg bestiller fra denne på eBay. Look at this on eBay
https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre=https://www.ebay.co.uk/ulk/itm/150613888095

Det er mye kortere leveringstid enn fra wish, og jeg har ingenting negativt og si om disse. Første dose jeg bestilte var stav tester, begynte og vise strek rundt 6-7 dpo, som ikke var skygge eller falsk strek [emoji4] dum som jeg var bestilte jeg 50 strimmler derifra Å, å nå er jeg gravid [emoji23]

Hvordan har det gått utover dagen idag?

Jeg tok en A1-test, men klarte ikke å bli enig med meg selv om jeg kunne skimte noe på den eller ikke, men to herfra kunne skimte noe da jeg la den ut, så da var det kanskje noe.

Tror mest at det har vært en kjemisk graviditet og at jeg kanskje eventuelt har fått skyggestreker på noen tester og svakt positive på noen sensitive tester, men det er veldig frustrerende at jeg ikke får noe klart svar... Hvis ff har rett, er jeg 16 dpo idag, så jeg burde ha begynt å spotte/blø for flere dager siden, noe jeg ikke har gjort.

Skal teste snart, vil bare ikke vekke de vi er på besøk hos. Mangler mitt sikreste graviditetstegn som er ekstremt ømme, harde pupper, men er småkvalm innimellom, trøtt og har murring i ryggen. Det kan selvsagt bare skyldes at jeg tar progesteron, for det har jo graviditetssymptomer som bivirkninger.

image.jpg
Jeg skjønner absolutt ingenting! Igår hadde jeg svake streker på tre vanlige Babyplantester og lurte på om jeg kunne skimte noe på A1-testen. Idag tok jeg en vanlig Babyplantest og den var negativ, men på A1 (har tatt ut strimmelen av testen) kan jeg se en svak strek.

Jeg tror i utgangspunktet at jeg er 16 dpo, men kan kanskje istedet være 12-13 dpo for tempstigningen var uvanlig lav de første dagene etter antatt EL, og med en temp under coverline. Har ingen spotting/tegn til mensen og det burde jeg ha hatt uansett om jeg er 12,13 eller 16 dpo.

Hva tror dere? Ser dere noe? (Bildet er tatt etter ca 20 min og testen må avleses før det har gått 30 min).

Vis vedlegget 239800 Jeg skjønner absolutt ingenting! Igår hadde jeg svake streker på tre vanlige Babyplantester og lurte på om jeg kunne skimte noe på A1-testen. Idag tok jeg en vanlig Babyplantest og den var negativ, men på A1 (har tatt ut strimmelen av testen) kan jeg se en svak strek.

Jeg tror i utgangspunktet at jeg er 16 dpo, men kan kanskje istedet være 12-13 dpo for tempstigningen var uvanlig lav de første dagene etter antatt EL, og med en temp under coverline. Har ingen spotting/tegn til mensen og det burde jeg ha hatt uansett om jeg er 12,13 eller 16 dpo.

Hva tror dere? Ser dere noe? (Bildet er tatt etter ca 20 min og testen må avleses før det har gått 30 min).
Jeg syns jeg ser noe!

Vis vedlegget 239800 Jeg skjønner absolutt ingenting! Igår hadde jeg svake streker på tre vanlige Babyplantester og lurte på om jeg kunne skimte noe på A1-testen. Idag tok jeg en vanlig Babyplantest og den var negativ, men på A1 (har tatt ut strimmelen av testen) kan jeg se en svak strek.

Det er jo ikke tvil om strek her!
Vil kanskje tenke du ikke er så mye som 16dpo, men samtidig kan disse kroppene finne på så mye rart. Vil anbefale å få målt hcg i blod over helga. Lykke til

https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre=https://www.ebay.co.uk/ulk/itm/150613888095

Det er mye kortere leveringstid enn fra wish, og jeg har ingenting negativt og si om disse. Første dose jeg bestilte var stav tester, begynte og vise strek rundt 6-7 dpo, som ikke var skygge eller falsk strek [emoji4] dum som jeg var bestilte jeg 50 strimmler derifra Å, å nå er jeg gravid [emoji23]

Ååå tusen takk for tips [emoji4] Ser ut som de er tom for de 10mlu testene, men jeg skal følge med og bestille når de har inne igjen [emoji5] Gratulerer så mye forresten[emoji322][emoji322] Hvor langt er du på vei og hvor lenge prøvde dere? Hehe.. skjønner godt at det er litt kjipt å sitte igjen med så mange ja! Spare de til neste gang? [emoji4]

Ååå tusen takk for tips [emoji4] Ser ut som de er tom for de 10mlu testene, men jeg skal følge med og bestille når de har inne igjen [emoji5] Gratulerer så mye forresten[emoji322][emoji322] Hvor langt er du på vei og hvor lenge prøvde dere? Hehe.. skjønner godt at det er litt kjipt å sitte igjen med så mange ja! Spare de til neste gang? [emoji4]
Idag er jeg 4+2. [emoji4] vi prøvde kun i 3 mnd før den satt, så gikk fort for oss [emoji4]
Nå blir det ikke flere, dette er nr.3 og det holder i masse vis [emoji4]

Idag er jeg 4+2. [emoji4] vi prøvde kun i 3 mnd før den satt, så gikk fort for oss [emoji4]
Nå blir det ikke flere, dette er nr.3 og det holder i masse vis [emoji4]

Så kjekt da [emoji7] Jeg er i pp2 og håper å lage nr 1 nå [emoji5] Aha! Hehe.. skjønner godt at det ikke blir flere da ja! Masse lykke til [emoji5]

Jeg la inn bestilling nå,og først sto det forventet levering ca 9-11 jan...supert tenkte jeg når IKM er 9.1...men så når bestillingen gikk gjennom sto det forventet 11-18 januar:wacky:
Pleier de å komme før?:rolleyes::D

Back
Topp