Viprøver79
Glad i forumet
Ser noe svakt ja. Begynnelsen på noeKan noen av dere se noe på denne? Ser strek i virkeligheten men er så vanskelig å få den med på bilde[emoji23] dette er med utvannet urin..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser noe svakt ja. Begynnelsen på noeKan noen av dere se noe på denne? Ser strek i virkeligheten men er så vanskelig å få den med på bilde[emoji23] dette er med utvannet urin..
Jepp æ ser.Kan noen av dere se noe på denne? Ser strek i virkeligheten men er så vanskelig å få den med på bilde[emoji23] dette er med utvannet urin..
Kan noen av dere se noe på denne? Ser strek i virkeligheten men er så vanskelig å få den med på bilde[emoji23] dette er med utvannet urin..
Er man testetøs, er man testetøsViljestyrke e å hoppe over mårra tiss test 3 dager før ikm.. ( men så tar vell teste galskapen mæ når æ kommer hjem fra jobb. Og da må man jo teste på «dårligere tiss» haha.. Nei.. skal klare å holde mæ til i mårra..
Vis vedlegget 232176 God morgen testetøser
Mandagsmorgen, da er man oppe kl6. Før dusj må man teste.
Ønsker dere alle en super dag
Kan noen av dere se noe på denne? Ser strek i virkeligheten men er så vanskelig å få den med på bilde[emoji23] dette er med utvannet urin..
Viljestyrke e å hoppe over mårra tiss test 3 dager før ikm.. ( men så tar vell teste galskapen mæ når æ kommer hjem fra jobb. Og da må man jo teste på «dårligere tiss» haha.. Nei.. skal klare å holde mæ til i mårra..
Den er mye sterkereEr det bare meg eller er den litt sterkere?
God morgen testetøser[emoji177] Nå skal jeg snart teste også[emoji57]
Den er mye sterkere
Hehe, satser på det. Har en igjen som jeg sparer til i morgen. Har et par rfsu jeg kan bruke i mellomtiden.Og sterkere skal den bli[emoji7]
Hehe, satser på det. Har en igjen som jeg sparer til i morgen. Har et par rfsu jeg kan bruke i mellomtiden.
I morgen, lønningsdatoHåper du har bestilt mer fra eBay?
Har du testet i dag?Og sterkere skal den bli[emoji7]
I morgen, lønningsdato
Hvor mange dpo er dere alle sammen?
Jeg ser jeg serStreken har blitt tydeligere!!!! Ivertfall på den øverste