Viprøver79
Glad i forumet
Ser noe svakt ja. Begynnelsen på noeKan noen av dere se noe på denne? Ser strek i virkeligheten men er så vanskelig å få den med på bilde[emoji23] dette er med utvannet urin..
![]()
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser noe svakt ja. Begynnelsen på noeKan noen av dere se noe på denne? Ser strek i virkeligheten men er så vanskelig å få den med på bilde[emoji23] dette er med utvannet urin..
![]()
![]()
![]()
Jepp æ ser.Kan noen av dere se noe på denne? Ser strek i virkeligheten men er så vanskelig å få den med på bilde[emoji23] dette er med utvannet urin..
![]()
![]()
![]()
Kan noen av dere se noe på denne? Ser strek i virkeligheten men er så vanskelig å få den med på bilde[emoji23] dette er med utvannet urin..
![]()
![]()
![]()
Er man testetøs, er man testetøsViljestyrke e å hoppe over mårra tiss test 3 dager før ikm.. ( men så tar vell teste galskapen mæ når æ kommer hjem fra jobb. Og da må man jo teste på «dårligere tiss» haha.. Nei.. skal klare å holde mæ til i mårra..
Vis vedlegget 232176 God morgen testetøser
Mandagsmorgen, da er man oppe kl6. Før dusj må man teste.
Ønsker dere alle en super dag![]()
Kan noen av dere se noe på denne? Ser strek i virkeligheten men er så vanskelig å få den med på bilde[emoji23] dette er med utvannet urin..
![]()
![]()
![]()
Viljestyrke e å hoppe over mårra tiss test 3 dager før ikm.. ( men så tar vell teste galskapen mæ når æ kommer hjem fra jobb. Og da må man jo teste på «dårligere tiss» haha.. Nei.. skal klare å holde mæ til i mårra..
Den er mye sterkereEr det bare meg eller er den litt sterkere?
God morgen testetøser[emoji177] Nå skal jeg snart teste også[emoji57]
Den er mye sterkere![]()
Hehe, satser på det. Har en igjen som jeg sparer til i morgen. Har et par rfsu jeg kan bruke i mellomtiden.Og sterkere skal den bli[emoji7]
Hehe, satser på det. Har en igjen som jeg sparer til i morgen. Har et par rfsu jeg kan bruke i mellomtiden.
I morgen, lønningsdatoHåper du har bestilt mer fra eBay?
Har du testet i dag?Og sterkere skal den bli[emoji7]
I morgen, lønningsdato![]()
Hvor mange dpo er dere alle sammen?![]()
Jeg ser jeg serStreken har blitt tydeligere!!!! Ivertfall på den øverste![]()
![]()