lusemus 71
Forumet er livet
Dum som jeg er og kikker på testen mange timer etterpå.....ser selvfølgelig en mye sterkere strek nå.. dumme skygge
Strek etter tiden kan bli til noe. Snakker om erfaring.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dum som jeg er og kikker på testen mange timer etterpå.....ser selvfølgelig en mye sterkere strek nå.. dumme skygge
Klart vi må teste. Skal teste snart jeg. Du og?Må nok ta en ny ikveld også [emoji23] viprøver79 mer test ikveld?
Klart vi må teste. Skal teste snart jeg. Du og?
Venter i spenningSer fortsatt nå skal jeg snart hjem og teste [emoji7]
Hvor tidlig begynner dere å teste her inne egentlig?
Når du er 4 dager forsinket..vet at enten har du ikke hat eggløsning..eller så kom den seinere..og alle tester har vært negativ...og du bruker opp en digital..bare for at du håper...jepp testtøs..
Og I morgen skal jeg til gynokologen...og du vet du er skikkelig teit når du håper at hun ser noe...jepp...
Prøve perioden kan være stressfulm
Haha ok [emoji23] kjedelig hvis man ikke vet når eggløsning har vært da? Jeg er på 14 dagen med høy på monitor og klør i fingrene etter å teste!6-7 dpo senest [emoji23] men nå har ikke jeg fått tilbake tr etter SA for 7 uker siden da
28 år, og prøver på første. Spire satt i pp2 nå i sommer. Miste for halvannen uke siden i uke 8. Bruker nå tiden på å teste for å sjekke at HCG går ned, og håper å kunne teste for EL veldig snartHvem er egentlig vi teste tøser? Noen som vil fortelle litt?[emoji7]
Testet?Ser fortsatt nå skal jeg snart hjem og teste [emoji7]
Testet?
Jeg har brukt både make sure, RFSU, clear blue, billige tester og annet. Har fått skygge på dr lloyds og clear blue early. De andre, som er strimler, synes jeg er like ålreiteHvilke tester er best egentlig?