Viprøver79
Glad i forumet
Hehe ja, og det kommer det sikkert til å være og. Blir ikke sterkere dette, så jeg kan nok bare gi opp.Fortsatt strek
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe ja, og det kommer det sikkert til å være og. Blir ikke sterkere dette, så jeg kan nok bare gi opp.Fortsatt strek
Hehe ja, og det kommer det sikkert til å være og. Blir ikke sterkere dette, så jeg kan nok bare gi opp.
Hehe, gjør nok ikke det heller hehe. Er man testetøs, så er man testetøsDu får ikke gi opp
God morgen testetøser
Noen som har testet på den oppskrytte morgenurinen?
Vis vedlegget 232116 Vis vedlegget 232114 Vis vedlegget 232115 Her er mine tester i dag. Ser noe på first response, som vanlig.... Tok ferdig test fra rfsu da jeg hadde en igjen.. ingenting å se... kanskje svakt på uten deksel.
Er de samme på first respons vettu. Er ikke mange testene igjen, så en må bestille mer når lønningeb kommerSer på first response, og kan kanskje skimte noe på RFSU
Er de samme på first respons vettu. Er ikke mange testene igjen, så en må bestille mer når lønningeb kommer
Nå venter jeg på dagens tester fra degHehe ja det må du! Lurer på om jeg skal få bestilt mer selv
Jeg ser jeg, håper dette er begynnelsen på noeDet er noe svakt svakt på cb, og noe veldig svakt på de andre . Eller er det bare meg?
Ser noe svakt. Testetøser gir ikke opp
Lyst å gi opp hele greia.. Syklus dag nummer 37 [emoji15][emoji19]
Jeg ser jeg, håper dette er begynnelsen på noe
Åååh, så spennendeKrysser fingrene for det [emoji173]️8dpo kan jo være litt tidlig også
Åååh, så spennende
Ser noe svakt. Testetøser gir ikke opp
Jeg har godt trente strekøyne, etter lang erfaring som testetøsDa har du mye bedre syn enn meg [emoji23][emoji173]️
Jeg har godt trente strekøyne, etter lang erfaring som testetøs