Oss testetøser imellom

48bbb2bf4730439422bc4b4986833d9d.jpg

Jeg ser på den nederste.
 
Jeg går jo fortsatt å venter på hvite tester. Henger igjen mye hcg etter SA sist uke. Går veeeeeldig sakte nedover nå :( og EL tester er ubrukelige med hcg i kroppen. Klør etter å komme igang igjen! :p

Åja sant det! Herregud jeg surrer [emoji23]hvordan ser gtest ut nå?
 
Den er sterkere ja. Har du sjekket hcg ved blodprøve? Det gjorde jeg ved min sa i juli, og da er en sikker på at hcg synker.
Nei legen mente jeg ikke trengte sjekk etter SA da det oftest går av seg selv.. men skal til legen på mandag, så da skal jeg spørre litt mer. Jeg vil bli gravid igjen asap!! :p
 
Nei legen mente jeg ikke trengte sjekk etter SA da det oftest går av seg selv.. men skal til legen på mandag, så da skal jeg spørre litt mer. Jeg vil bli gravid igjen asap!! :p
Joa, spørs litt hvor langt en er kommet. Men, en pleier å ha en kontroll for å sjekke at alt er ute og at kroppen har ordnet opp selv. Spesielt hvis hcg ikke synker. Be om å få sjekke hcg i blodprøve over et par dager, da får du klarere svar.
 
Joa, spørs litt hvor langt en er kommet. Men, en pleier å ha en kontroll for å sjekke at alt er ute og at kroppen har ordnet opp selv. Spesielt hvis hcg ikke synker. Be om å få sjekke hcg i blodprøve over et par dager, da får du klarere svar.
Takk. Skal prøve å få dem til å gjøre det. Jeg er dessverre litt feig med å be legen om ting. Blir lett til at jeg bare gjør som han foreslår.
 
Takk. Skal prøve å få dem til å gjøre det. Jeg er dessverre litt feig med å be legen om ting. Blir lett til at jeg bare gjør som han foreslår.
Ser den, men det anbefales etter en sa, var min gyn som anbefalte det. For hvis hcg ikke synker slik den skal, så er det rester igjen, og det må fjernes. Ønsker deg masse lykke til, og jeg vet hvordan du har det. Bare spør eller si i fra på privat hvis du lurer på noe.
 
Er nok en av dere jeg også[emoji15] [emoji28]

Eller jeg klarer å holde meg en stund, men når jeg først tar en test så ryker alle ganske fort, men har nesten alltid tatt minimum 3 tester før ikm [emoji12] [emoji23]
 
Back
Topp