Viprøver79
Glad i forumet
Da venter vi i spenning.Har ikke med meg flere tester så får vente til vi er hjemme igjen i morgen kveld med å teste mer [emoji28]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da venter vi i spenning.Har ikke med meg flere tester så får vente til vi er hjemme igjen i morgen kveld med å teste mer [emoji28]
Absolutt!Ja[emoji7] håper den blir sterkere, for både deg og meg [emoji173]️[emoji173]️
Vis vedlegget 232128
Absolutt!
Testetøser kan ikke besøke toalettet uten å teste. Tre timer siden forrige besøk. Svak rosa.
Alt for gammel jente fra Østlandet, prøver på nr1. Ble gravid for første gang i juni ved hjelp av Femar og Pregnyl. Endte dessverre i sa i juli, uke7. Vil prøve igjen, men dessverre er syklusen på tur, så ingen hjelp denne syklusen. Nå prøver vi bare, frem til endten tr kommer, eller positiv test. Det var litt om megHvem er egentlig vi teste tøser? Noen som vil fortelle litt?[emoji7]
Alt for gammel jente fra Østlandet, prøver på nr1. Ble gravid for første gang i juni ved hjelp av Femar og Pregnyl. Endte dessverre i sa i juli, uke7. Vil prøve igjen, men dessverre er syklusen på tur, så ingen hjelp denne syklusen. Nå prøver vi bare, frem til endten tr kommer, eller positiv test. Det var litt om meg
???Er du Arwen_79 ?
Det er aldri en god idé nei. Jeg kaster alltid testene etter at fristen har gått ut, slik at jeg ikke blir fristet til å se på dem senere.Dum som jeg er og kikker på testen mange timer etterpå.....ser selvfølgelig en mye sterkere strek nå.. dumme skygge
Sukk.. ikke tegn til strek.. 4 dager ti i ikm. Pokker..
Dum som jeg er og kikker på testen mange timer etterpå.....ser selvfølgelig en mye sterkere strek nå.. dumme skygge
Rolig! 10% får ikke pos test før etter ikm. Det er nok at spiren vandret en dag eller to ekstra før den gravde seg ned, så henger hcg kraftig etter det du forventer. Ingen tr = keep smiling! Lykke til!
Det er aldri en god idé nei. Jeg kaster alltid testene etter at fristen har gått ut, slik at jeg ikke blir fristet til å se på dem senere.
Jeg kan se strek nr to på denne. Du får sove godt på det og teste på nytt i morgen tidlig og seint [emoji1303]