Så er det bare å holde seg til jeg kommer hjem for å teste.. er så oppblåst . Og føler at mensen egentlig er rett rundt hjørnet.. Men.. krysser fingrene for to streker istedenfor
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så er det bare å holde seg til jeg kommer hjem for å teste.. er så oppblåst . Og føler at mensen egentlig er rett rundt hjørnet.. Men.. krysser fingrene for to streker istedenfor
Vis vedlegget 232183 Vis vedlegget 232184 Måtte svi av en rfsu, og ser strek der og
Vis vedlegget 232221
Har så lyst og test men med feil test.
Her vart det positiv el test.
Så om 7 dager kommer jeg og til og teste som gal.
Endelig [emoji177][emoji177]
Jeg! Men jeg håper jo på negativ test da : PHvem tester ikveld?
Jeg! Men jeg håper jo på negativ test da : P
Denne tok jeg etter jobb idag! Kom en svak svak strek, men etter tiden gikk ut ble den sånn her sterk. Kan jeg stole på denne? Erfaringer med billig-tester?
Det tror jeg nok[emoji7][emoji7]hvordan er fargen?
Vis vedlegget 232183 Vis vedlegget 232184 Måtte svi av en rfsu, og ser strek der og
Ganske rosa[emoji1] bare vanskelig å få på bildet! Haha
Omg!! Du er nok gravid [emoji33][emoji33][emoji33][emoji173]️
Syns kanskje bedre her?
Jepp! Jeg tror nok du er gravid [emoji7] ny i morgen tidlig?
PositiiiiivDenne tok jeg etter jobb idag! Kom en svak svak strek, men etter tiden gikk ut ble den sånn her sterk. Kan jeg stole på denne? Erfaringer med billig-tester?
Ja skal ta ny imorgen tidlig! Kjenner jeg meg selv rett så tar jeg nok en til ikveld også[emoji23]