Ikke noe utslag her heller..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde aldri trodd jeg skulle si dette, men Grattis med blank test! Og lykke til med jakten på babyegget!!
Takk! håper dette betyr at kroppen kjapt er klar for en ny spireHadde aldri trodd jeg skulle si dette, men Grattis med blank test! Og lykke til med jakten på babyegget!!
Ikke noe utslag her heller..
Håpe detHar du vært i søpla og tatt bilde av min test i dag også [emoji13]? I morgen er vår dag. Da blir det vill fest...
Her er forresten a1 testen som er negativ. Klarte ikke å kaste testen så nå 2 timer senere ser den såklart positiv ut. Vet den ikke er gyldig altså[emoji23]
Er noe der, men kan være skygge når det er over fristen.Måtte jo å rote litt i søpla, og syns liksom æ kunne snu og vende på testen og at det da svakt svakt svakt var noe der, men sikkert bare æ som har leita ette strek at æ har fått falskt strek syn.. Haha.... tok bilde uten blir... Men har nå sånn muring i magen, så det ee sikkert tr.. :/
Takk! håper dette betyr at kroppen kjapt er klar for en ny spire
Hvor mange DPO er du?
Yes!!! Så og si helt blank! ser bare en svaaaak strek nå blir det EL testing fremover Vis vedlegget 232238
Vis vedlegget 232245 Vis vedlegget 232241 Måtte jo på Kiwi for å kjøpe rfsu-test.
Her er forresten a1 testen som er negativ. Klarte ikke å kaste testen så nå 2 timer senere ser den såklart positiv ut. Vet den ikke er gyldig altså[emoji23]
Så kjedelig. Har du kontaktet gyn enda, for å sjekke om det er rester? Hvis det er det, kan du fortsette å produsere små mengder hcg som kan gjøre at tr uteblir og testene vingler mellom pos og neg... Håper for din del at du får svar veldig snart. Meningsløst å gå rundt i intet!
Jeg har testet siden 8 dpo, er 10 dpo i dag.
Jeg skimtet en svak strek 8 dpo på kveldsurin. 9 dpo på morgenen var den nesten helt usynlig, men seinere på dagen var den mer tydelig men fortsatt svak. Tok en test nå på morgenen 10 dpo og der klarte jeg egentlig ikke å se noe særlig til strek [emoji15]
Er det ikke mest "normalt" å få strek på morgen urin? På meg har det vært mer resultat på ettermiddag/kveld..
Legger ved en test fra ettermiddag 9 dpo.
Denne streken er forsåvidt ganske så tydelig?[emoji57][emoji173]️